13. fejezet

934 63 2
                                    

Ja. Persze. Ahogy szoktunk!

Reggel ( egészen pontosan 7:01-kor ) fáradtan ébredtem fel. Elmentem a fürdőszobába, letusoltam, majd felöltöztem.

Reggeli közben nagy nehezen meggyőztem Polly nénit, hogy senki ( tényleg SENKI ) nem jár alkalmi ruhákban iskolába, így én se fogok.
Maradok a már jól megszokott farmer, pulcsi és Converse összeállításnál.

Ez még sikerült is. De amikor el akartam indulni a buszhoz teljesen kiakadt :

- Egy hercegnő nem közlekedhet busszal vagy egyéb TÖMEGKÖZLEKEDÉSI JÁRMŰVEKKEL! Ezt nem engedhetem meg!

- De nekem nincs vele semmi problémám! - akadékoskodtam.

- Nem nem! Joe elvisz téged! Az lesz a legjobb!

Hiába kérleltem nem engedett. Így kénytelen voltam a limóval iskolába menni.

Felhívtam Catet, hogy elmegyünk érte és nem kell majd egyedül metróznia. Amikor meglátta a közeledő autót, szószerint felsikított.

-Úúúúúristeeeeeen! - visította.

Egy rövidke örvendezés után végre beszállt.

- Jaj! Annyira félek! - mondtam - Tudod, hogy utálok a figyelem középpontjába lenni!

- Tudom! De szerinten ne idegeskedj! És miért lennél a középpontban?

- Cat! Szerinted egy ekkora autóval, hogy nem leszek a középpontban? - kérdeztem feszülten.

- Jóóó. Picikét nagyobb egy átlagos autónál de azért.....

- Egy picikét?

- Jó! Sokkal nagyobb de ez nem jelenti azt, hogy feltétlen téged fognak figyelni - mondta és látszott rajta, hogy ő maga se hiszi el, amit mond, de próbált megnyugtatni.

- Joe! Itt álljon meg! Innen odasétálunk! - mondtam.

- Bocsásson meg hercegnő, de azt a parancsot kaptam, hogy az iskoláig vigyem!

A tenyeremet az arcomhoz szorítva vártam, hogy Joe végre megálljon. És meg is állt. Pontosan az iskola előtt, a legforgalmasabb helyen. Cat nagynehezen meggyőzött, hogy nem tölthetem az életem egy limo hátsó ülésén a fejemet fogva. Pedig én szivesen úgy maradtam volna.

A fejemre húztam a kapucnimat és villámléptekkel igyekeztem be az épületbe magammal rángatva Catet, aki normál léptekkel szerett volna közlekedni.

Még így is rengetegen bámultak rám, amitől iszonyú rossz érzésem lett.

I am the Queen 👑   /Átírás alatt/Where stories live. Discover now