Sziasztok!
Éppen most pörgettem vissza a történetemet egészen az elejéig és mondjuk úgy, hogy nem vagyok száz százalékosan megelégedve a három évvel ezelőtti énemmel.
Ez életem első könyve, amit így publikálok és úgy érzem sokat fejlődtem ez idő alatt.
Most már, hogy "rutinosabbnak" tartom magam úgy vélem, sokkal többet is ki tudnék még hozni magamból ill. a könyvből, és az egyre növekvő megtekintéseket nézve, úgy gondolom, hogy Ti is jobbat érdemeltek!💗💗💗
Szóval azt tervezem, hogy egy ideig ezen a meglévő 34 részen dolgozom. Feljavítom.!!!Figyelem!!!❣❣❣
A történeten nem változtatok meg SEMMIT, tehát nem muszáj újraolvasni, pusztán szebben, részletesebben szeretném leírni főleg az elejét, illetve a formáját is egységesíteném! Lehet, hogy teszek bele apróbb változtatásokat, de ez inkább csak plussz lenne.
Amilyen gyorsan csak lehet, visszatérek új résszel. Ígérem!😉 Nem tudom mennyi időt vesz majd igénybe, de remélem megértitek, hogy ezúttal semmit sem szeretnék elkapkodni!
Addig is (így a végére) szeretném még elmondani, hogy mennyire hálás vagyok mindenkinek, aki belepillantott a könyvembe és aki itt hagyott nekem egy kedves visszajelzést! El se tudjátok képzelni, hogy mennyire nagy örömöt szereztetek nekem egy-egy "folytiii"-val!😘🥰❤
Tényleg. Volt, hogy épp rosszabb hangulatban üldögéltem vagy éppen szomorkodtam valamin, és egyszer csak pittyent egyet a telóm, amin látom, hogy valakit érdekel amin dolgozom, szereti amit csinálok. Volt, aki azt is elmesélte, hogy ötös lett a dolgozata és nekem köszönte meg, mert az én könyvemet olvasta előtte. Meg is könnyeztem, mert egyszerűen jó érzés azt látni, hogy nem csak a saját, hanem mások napját is feldobom ezzel.😍💓💞Ha van bármilyen kérdésetek, kérésetek ezzel kapcsolatban, esetleg valaki szívesen írna egy rövid véleményt az eddig történtekről, kedvenc szereplőről, jelenetről, stb. ne habozzon! Itt ez alatt a poszt alatt hagyj egy kommentet!
👇👇👇
Mindenre örömmel válaszolok!🤗Jó éjszakét kívánok Mindannyiótoknak!😍🥰
YOU ARE READING
I am the Queen 👑 /Átírás alatt/
Romance"Az emberi természetet nem lehet elítélni, és van-e emberibb dolog, mint a kíváncsiság?" >Stephen King< Nos, ez aprócska kis dolog jelentőségteljesen felforgatta az életemet egy...