A nap eseményein gondolkodtam. Azon a sok-sok mindenen, ami történt. A megismert embereken, a (vicces és felejthetetlen) táncokon és azon, hogy tulajdonképpen mennyire jól éreztem magam.
Végig sétáltam a kiürült báltermen. A földön lévő elhullajtott szalvétákat és zsebkendőket figyeltem, amikor odalépett hozzám Joe.
- A nagynénje és az édesanyja látni kívánják önt, hercegnő. Kérem jöjjön velem! - mondta és én engedelmeskedtem.
A társalgóba mentünk, ahol anya és Polly néni beszélgettek.
- Csakhogy itt vagy végre! Éppen arról beszélgettünk, hogy holnap iskola....- mondta Polly néni, de nem hagytam, hogy befejezze.
- Kérlek! Nem akarok magán tanuló lenni. Imádom az osztályom és a tanáraimat. Nem szeretnék egyedül ülni egy hatalmas teremben és némán olvasni a tananyagot! Nekem pont jó, úgy ahogy most van! - vágtam minden gondolatomat Polly nénihez, már majdnem sírva.
- Szó se volt ilyenről drágám, nyugodj meg! Épp most, akartam megkérdezni tőled, hogy jó-e neked, ha ugyanúgy tanulsz tovább, ahogyan eddig?
- Tökéletes! - könnyebbültem meg.- Csak annyira kiakadtam Emilia grófnő, nem éppen kedvesnek nevezhető kijelentésén!
- Miféle kijelentés? - érdeklődött anya.
- Azt mondta, hogy ha az ő rokona lennék biztosan letagadna, ha rendesen bejárnék iskolában.
- Ez egyáltalán nem így működik! Jogod van eldönteni, hogy mit szeretnél - nyugtatott meg Polly néni. - Emilia grófnő nem a jó modoráról híres - tette hozzá, mire mindannyian elnevettük magunkat.
- Anya, te hogy vagy? - kérdeztem, mert mióta eljöttem otthonról nem beszéltünk.
- Megvagyok! Minden rendben. Hiányoztam?- kérdezte mosolyogva.
- Igen - vallottam be őszintén. - Nem szeretnél mégis ide költözni? Sokkal jobb lenne...
- Azt szeretnéd, hogy ide költözzek?
- Igen! Nem jó így, hogy külön vagyunk.
- Ezt Pollyi nénivel kell megbeszélnünk - mondta és mindketten Polly nénire néztünk.
- Semmi akadálya! - mondta Polly néni mosolyogva.
- De jó! - öleltem át anyát.
- Rendben! Akkor holnap kiküldök pár embert, akik segítenek átköltözni.
- Köszönjük! - mondtuk szinte egyszerre anyával.
- És mi lesz a házzal? - kérdezte Polly néni.
- Már felmerült bennünk egyszer-kétszer, hogy eladjuk, úgyhogy valószínű ezt fogjuk tenni..-válaszolta anya.
Polly néni és anya még hosszasan beszélgettek a költözésről. Én felmentem a "szobámba" és felhívtam Face time-on Cat-et.
(...)
- Szóval anyukád odaköltözik - mondta és még hozzátett egy tipikusan Cates kijelentést -Egyépként tudod milyen viccesen nézel ki abban a gyönyörű ruhában a kanapén elterülve? - nevette el magát.
- Haha! Kösz! - mondtam mosolyogva - Annyira izgulok a holnap miatt.
- Nem kell. Nyugi! Együtt megyünk nem?
- De. Persze, ahogy szoktunk!
- Okés! Jó éjt!
- Jó éjt!
ESTÁS LEYENDO
I am the Queen 👑 /Átírás alatt/
Romance"Az emberi természetet nem lehet elítélni, és van-e emberibb dolog, mint a kíváncsiság?" >Stephen King< Nos, ez aprócska kis dolog jelentőségteljesen felforgatta az életemet egy...