* Μπορείτε να βρείτε το βιβλίο μου όπως κι όλα όσα έγραψα στο προφίλ μου (παπάκι)DianaRay1, στην εφαρμογή του Wattpad. Αν το διαβάζετε από άλλη σελίδα, όπως η teenfic τότε αυτή η σελίδα είναι παράνομη κι έχει υποκλέψει τα βιβλία μου γιατί ΔΕΝ έδωσα την άδεια να δημοσιευτούν οπουδήποτε αλλού, εκτός από το Wattpad. Σύμφωνα με τους νόμους: Ν.4411/2016 (άρθρα 370Γ, 370Ε και 386 Α) και Ν.2121/1993, πρόκειται για αξιόποινες πράξεις κυβερνοεγκλήματος καθώς διαπράττονται σε περιβάλλον διαδικτύου. Αν δεν θέλετε τον κίνδυνο επιθέσεων κακόβουλου λογισμικού στις συσκευές σας, τότε καλύτερα διαβάστε τα βιβλία μου από την κανονική σελίδα του Wattpad με ασφάλεια.
"No bird can fly
without exposing its wings,
And no one can love
without exposing their hearts."
(Mark Nepo)
💖Νταϊάνα💖
- Έλα πριγκίπισσα, κάνε γρήγορα, πρέπει να πάω γρήγορα στη δουλειά, ήδη άργησα.
- Ε τότε γιατί δεν πας κατευθείαν εκεί μπαμπά; Γιατί πρέπει να με πας σχολείο με το αυτοκίνητο;
- Γιατί είσαι η πριγκίπισσά μου, γι' αυτό. Είδες εσύ καμιά πριγκίπισσα να πηγαίνει κάπου με τα πόδια;
- Ναι. Η Σταχτοπούτα όταν γυρνούσε στο σπίτι απ' τον χορό!
Είπα και σταύρωσα τα χέρια μου μπροστά στο στήθος και κοιτούσα τον μπαμπά αγανακτισμένη.
- Έλα βρε Νταϊάνα κι αργήσαμε...
- Γιατί να πρέπει να με πας με τ' αυτοκίνητο; Θέλεις τ' άλλα παιδιά να με κοροϊδεύουν; Θέλω να πάω με τα πόδια!
- Τ' άλλα παιδιά ζηλεύουν γιατί οι δικοί τους δε νοιάζονται και δεν τα πηγαίνουν σχολείο. Εγώ όμως νοιάζομαι μικρή. Θέλω να πας με ασφάλεια στο σχολείο. Τόσα γίνονται στους δρόμους...
- Θα πω τον θείο Κρις να μη σου μιλάει, γιατί απ' ότι φαίνεται, σου γεμίζει το κεφάλι με διάφορα περιστατικά απ' τη δουλειά και γι' αυτό γίνεσαι υπερβολικός!
- Νταϊάνα, όση ώρα μιλάμε, θα είχαμε φτάσει στο σχολείο...Άντε πάμε επιτέλους!
Μπήκα θυμωμένη στο αμάξι κι έβαλα ζώνη.
Οδηγούσε ήσυχα. Δεν είπαμε άλλη κουβέντα.
Όταν πλησιάζαμε το σχολείο, του είπα:- Σταμάτα εδώ μπαμπά να κατέβω.
- Μα είναι ένα τετράγωνο μακριά απ' το σχολείο...
- Ναι, γι' αυτό θέλω να σταματήσεις εδώ, που δε με βλέπει κανείς.
YOU ARE READING
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Action- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...