Κεφάλαιο 32

191 25 17
                                    

🛩 Στηβ 🛩

Σιγά που θα άφηνα τώρα την Νταϊάνα να μου φύγει! Ειδικά μετά τις χθεσινές αποκαλύψεις!

Την ήθελα όλη δική μου! Ναι ήμουν εγωϊστής και φοβερά κτητικός, ειδικά όταν πρόκειται γι' αυτήν!

Όταν μου εξήγησε χθες την κατάσταση στο μπαρ, ότι τα έκανε όλα για να ζηλέψω και ν' αποδείξει ότι την ήθελα, δεν περίμενα ότι θα χαιρόμουν τόσο πολύ! Ότι θα ένιωθα τόσο μεγάλη ανακούφιση που όλα ήταν στημένα και δεν έκανε τίποτα μ' εκείνον που αποδείχτηκε...ότι δεν προτιμούσε γυναίκες!

Ναι, χάρηκα όταν διαψεύστηκαν οι φόβοι μου. Αυτό όμως δεν ήταν τίποτα σε σύγκριση με την επόμενη έκπληξη που μου επεφύλασσε η Νταϊάνα!

Όταν επιτέλους μετά από τόσα χρόνια αναμονής την είχα μπροστά μου, δική μου κι άρχισα να τη φιλάω, δεν μπορούσα να φανταστώ ότι αυτό που περίμενα πως και πως, το ότι ήθελα να την κάνω δική μου, θα κατέληγε σε κάτι απρόσμενο, σε κάτι που με συγκλόνισε.

Πίστευα ότι ως τώρα, θα είχε κάνει τη ζωή της. Θα έχει βγει ραντεβού ως τώρα, θα έχει γνωρίσει άντρες. Απλά δεν το σκεφτόμουν εκείνη τη στιγμή που την είχα γυμνή μπροστά μου. Το είχα καταχωνιάσει απλά στο βάθος του μυαλού μου, το απώθησα και αποφάσισα να αφήσουμε κι οι δυο το παρελθόν μας και να κάνουμε μαζί μια νέα αρχή, όπως το δικαιούμασταν!

Πού να φανταστώ το σοκ που με περίμενε όταν συνειδητοποίησα την αλήθεια που μου έκρυβε!

Ήμουν ήδη σε κατάσταση μέθης όταν ενωθήκαμε. Το να συνειδητοποιήσω εκείνη τη στιγμή ότι ήμουν ο πρώτος άντρας που την άγγιξε, μ' άφησε κοκαλωμένο!
Τόσα συναισθήματα αντιφατικά με κατέκλυζαν, σοκ, έκπληξη, χαρά, απορία, αγωνία...Αν το ήξερα νωρίτερα, δεν θα ήμουν τόσο απότομος...
Πού να πάρει Νταϊάνα...γιατί δε μου το είπε γαμώτο! Είχα σταματήσει γιατί την πόνεσα! Το έβλεπα στο βλέμμα της. Δεν μπορούσα πλέον να κάνω τίποτα. Την ίδια στιγμή όμως, τρελάθηκα από χαρά! Ήταν μόνο δική μου! Δεν έβγαιναν λέξεις εκείνη τη στιγμή, μόνο γρήγορες ανάσες. Προσπαθούσα ν' ανακτήσω τον έλεγχο. Να περισώσω ό,τι είχε απομείνει από το διάσπαρτο μυαλό μου!

Της είχα βγάλει τις χειροπέδες και συνέχισα πιο προσεκτικά!
Κάναμε έρωτα μέχρι τα ξημερώματα!
Ήμασταν πτώματα κι οι δυο αλλά δεν ήθελα να την αφήσω στιγμή, γι' αυτό την κρατούσα κοντά μου!
Ένιωθα ολοκληρωμένος μαζί της!
Ήμουν τόσο ευτυχισμένος!
Ήθελα να της πω τόσα πολλά...αλλά θα πρέπει να περιμένω...

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن