Κεφάλαιο 37

158 23 12
                                    

🛩 Στηβ 🛩

Ο Λίαμ;

Αυτός ο άνθρωπος μου είπε ότι ο Λίαμ είναι εκείνος που ευθύνεται για το ατύχημα των γονιών μου;

Γιατί; Γιατί να προκαλέσει το ατύχημα; Και μετά, γιατί να τους σώσει;

Όχι, δεν πιστεύω λέξη απ' όσα μου είπε! Όχι χωρίς αποδείξεις!
Κι αν προσπαθεί μ' αυτόν τον τρόπο να πάρει από πάνω του την ευθύνη; Αν αυτός είναι ο δράστης και με το να κατηγορεί τον Λίαμ προσπαθεί να με στρέψει εναντίον του; Γιατί να εμπιστευτώ αυτόν τον άγνωστο;

- Γιατί να σε πιστέψω; Απόδειξέ μου ότι όσα λες είναι αλήθεια!

- Πολύ καλά λοιπόν Στηβ! Περίμενα ότι θα έλεγες κάτι τέτοιο! Σου έχω εδώ την απόδειξη! Ορίστε!

Μου έδωσε μια παλιά φωτογραφία. Την κουβαλούσε μαζί του.
Είναι απ' το στρατό.

- Εδώ είμαι εγώ μαζί με τον πατέρα σου!

Έβλεπα δυο νέους άντρες με στρατιωτικά ρούχα! Ο ένας έμοιαζε σ' αυτόν κι ο άλλος...έμοιαζε σε μένα! Μπορεί να μη θυμάμαι τον πατέρα μου γιατί ήμουν μωρό όταν έγινε το ατύχημα, αλλά ακόμα κι αν δεν είχα δει ποτέ τον πατέρα μου, πάλι θα τον αναγνώριζα!

- Είμαστε πολύ καλοί φίλοι, τόσο, που μ' έκανε κουμπάρο του!

Τον κοίταξα μ' έκπληξη!

- Πώς;

- Ναι Στηβ, εγώ πάντρεψα τους γονείς σου και επίσης είμαι νονός σου!

Το ένα σοκ, μετά το άλλο!
Κι εγώ δεν είχα ιδέα για τίποτα!

- Αν νόμιζες πως θ' άφηνα την υπόθεση έτσι, είσαι γελασμένος! Αγαπούσα πολύ τους γονείς σου κι όταν έγινε το ατύχημα, δεν πίστεψα πως ήταν από λάθος χειρισμό του πατέρα σου, γιατί ήταν άριστος πιλότος! Είμαι σίγουρος πως κάποιος πείραξε τη μηχανή!

- Και τί σε κάνει να πιστεύεις πως αυτός ο κάποιος ήταν ο Λίαμ;

Με κοίταξε σκεφτικός. Μου έδινε την εντύπωση πως ήξερε περισσότερα απ' όσα μου έλεγε! Και τώρα έμοιαζε να είναι σε δίλημμα αν έπρεπε να μου μιλήσει ή όχι.

- Στηβ δεν ξέρω πόσο καλά γνωρίζεις τον Λίαμ και εδώ που τα λέμε, δεν περίμενα να μένεις μαζί του. Δεν έχω ιδέα τί μπορεί να σκεφτόταν ο Λίαμ και να σε υιοθέτησε. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι είναι ξεδιάντροπος και αναιδής. Διπρόσωπος, ύπουλος, ψυχοπαθής και κυρίως επικίνδυνος.
Κι επειδή είναι διπρόσωπος, είμαι σίγουρος ότι έχεις γνωρίσει μόνο τη μια πλευρά του, που είναι μια μάσκα για να ξεγελάει τους ανθρώπους. Η μάσκα του επιτυχημένου, φιλόδοξου πρωθυπουργού, που νοιάζεται για τη χώρα. Δεν έχεις γνωρίσει όμως την άλλη πλευρά του, γιατί είμαι σίγουρος ότι την κρύβει αρκετά καλά! Εγώ όμως ξέρω το άλλο του πρόσωπο κι είναι καιρός να το μάθεις κι εσύ!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Onde histórias criam vida. Descubra agora