Κεφάλαιο 30

189 26 11
                                    

Προσοχή:

Αυτό το κεφάλαιο περιέχει ακατάλληλες σκηνές για ανηλίκους. Όσοι νιώθουν άβολα, ας μη το διαβάσουν. Εγώ σας προειδοποίησα.
😇
Καλή συνέχεια!

🛩 Στηβ 🛩

Όταν όρμησα στα χείλη της, δε σκεφτόμουν τίποτα!
Όλα τα γεγονότα, το παρελθόν, όσα περάσαμε, ήταν σα να μας οδηγούσαν σ' αυτήν εδώ τη στιγμή!

Ναι ήμουν θυμωμένος μαζί της, ναι, έχω πολλά αναπάντητα ερωτήματα, αλλά καθώς τη φιλούσα, αφού πέρασε η στιγμή πάθους, το συγκλονιστικό πρώτο φιλί μας, επικράτησε και πάλι η λογική. Και η λογική μου έλεγε ότι δεν ένιωθα πάνω της αντρική ή ξένη μυρωδιά! Ακόμα και οι αντιδράσεις του σώματός της στο φιλί μου, στο άγγιγμά μου, έδειχναν ότι δεν είχε πείρα, δεν ήξερε τί να περιμένει και πώς είναι να σε φιλάει κάποιος.

Την ένιωθα να τρέμει στην αγκαλιά μου, τα μάτια της ανήσυχα εξερευνούσαν την κάθε μου κίνηση, τα χείλη της έτρεμαν αν και προσπαθούσε να καλύψει την αδυναμία της για να μην προδοθεί.

Όταν έσκυψα στο λαιμό της, μύριζα μόνο το δικό της άρωμα!
Όσο τρελό κι αν μου φαινόταν, άρχισα να πιστεύω ότι δεν την άγγιξε κανείς.
Σ' αυτή τη σκέψη, ένιωθα την καρδιά μου να χτυπά δυνατά!

Δεν μπορούσα να κρύψω το χαμόγελό μου! Την είχα ικανή να μου έπαιξε κάποιο παιχνίδι. Για να με κάνει να ζηλέψω λοιπόν. Κι εγώ φυσικά τσίμπησα το δόλωμα!
Ναι, ήμουν σίγουρος πλέον! Και σύντομα θα το επιβεβαίωνα!
Έχει να μου δώσει αρκετές εξηγήσεις!

- Τί είναι; Δεν καταλαβαίνω...γιατί χαμογελάς;

Όπως ήμουν κολλημένος πάνω της, έσκυψα και την τράβηξα πίσω απ' τα γόνατα, κάνοντάς τη να πέσει πάνω απ' το δεξί μου ώμο!

Ανέβηκα πάνω στο δωμάτιό μου και την έριξα στο κρεβάτι.

Ανασηκώθηκε, κοιτάζοντάς με έκπληκτη, προσπαθώντας να συνέλθει.

Χωρίς χάσιμο χρόνου, έβγαλα το κοντομάνικο που φορούσα και το πέταξα.
Η έκφρασή της, άξιζε να βγει φωτογραφία.
Ήταν η Νταϊάνα και ήταν λογικό να έχω τρακ, ειδικά όταν με κοιτούσε έτσι...

Ανέβηκα στο κρεβάτι από πάνω της, κοιτάζοντάς τη βαθιά σ' αυτά τα μάτια που με είχαν κερδίσει απ' την πρώτη στιγμή που τ' αντίκρισα!

- Σ...Στηβ...Τί...Τί κάνεις;

Ρώτησε νευρικά, προσπαθώντας να σταματήσει τη φόρα μου!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora