Κεφάλαιο 35

196 22 23
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

- Λοιπόν; Τελείωσε η συνεδρία με τον πρωθυπουργό;

Ο Στηβ με περίμενε στηριζόμενος πάνω στο αυτοκίνητο, με τα χέρια σταυρωμένα στο στήθος.

- Ναι.

- Και... η άλλη σου δουλειά; Η προπόνηση;

Ρώτησε ειρωνικά, εννοώντας τον Κάιλ.

- Έδωσα οδηγίες στον Κάιλ. Μπορεί να συνεχίσει στη θέση μου. Έτσι κι αλλιώς αυτά που έχω να κάνω είναι πιο σημαντικά!

- Έτσι σε θέλω!

Είπε ο Στηβ και με γύρισε ν' ακουμπώ στο αμάξι, στριμώχνοντάς με, ενώ αυτός κόλλησε πάνω μου!

- Και μήπως αυτά τα σημαντικά αρχίζουν με Στ- και τελειώνουν σε -ηβ;

Ρώτησε χαμογελώντας.

- Όχι. Αρχίζουν με υπό- και τελειώνουν σε -θέση.

Αμέσως μούτρωσε. Ήταν πολύ γρήγορη και αστεία η αλλαγή έκφρασής του. Αν δεν ήμουν τόσο αγχωμένη ίσως γελούσα, αλλά βιαζόμουν να διαβάσω το άρθρο και να ξεκινήσω δουλειά!

- Πάμε;

Ρώτησα ξεφεύγοντας απ' το πιάσιμό του.

- Αφού βιάζεσαι...

Είπε και μπήκαμε στο αυτοκίνητο.

- Τί θα κάνεις σήμερα;

Τον ρώτησα.

- Σου είπα το πρωΐ ότι πήρα άδεια όλη μέρα.

- Σωστά. Μακάρι να μπορούσα να έπαιρνα κι εγώ άδεια...

- Ποιός σ' εμποδίζει; Αα... Ναι. Η "υπόθεση".

- Με ειρωνεύεσαι τώρα;

- Όχι. Την αλήθεια λέω. Εσύ είπες ότι έχεις σημαντικά πράγματα να κάνεις.

Είπε και κοίταξε πειραγμένος έξω απ' το παράθυρο. Ναι. Σίγουρα τον πείραξε που διάλεγα τη δουλειά μου πάνω απ' αυτόν. Μακάρι να μπορούσα να του μιλήσω για την υπόθεση, για το ατύχημα, για το ότι πιθανότατα ο Λίαμ ο οποίος τον μεγάλωσε, ίσως να εμπλέκεται στο ατύχημα που στέρησε από τον Στηβ τους γονείς του...
Δε γνωρίζω όμως λεπτομέρειες, ούτε κατά πόσο εμπλέκεται. Πρέπει να το ερευνήσω...

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸⏳🔸🔸🔸🔸🔸🔸

- Πού μπορώ να βάλω να φορτίζει το λάπτοπ μου;

Ρώτησα. Εφόσον θα έμενα μαζί με τον Στηβ για να τον προστατεύω, θεώρησα σημαντικό να πάρω το λάπτοπ μου, το φορτιστή, μερικά ρούχα και ό, τι έκρινα απαραίτητο που θα χρειαζόμουν, τα έβαλα σ' ένα σακ - βουαγιάζ και τα πήρα μαζί μου!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora