Κεφάλαιο 40

160 21 4
                                    

🛩 Στηβ 🛩

- ΚΑΘΑΡΜΑ! ΨΕΥΤΗ!!!

Είπα κι όρμησα καταπάνω του, εγκαταλείποντας τη λογική μου!

Φανερά σοκαρισμένος ο Λίαμ έκανε βήματα προς τα πίσω!

Τον άρπαξα απ' το γιακά. Δεν έφερε αντίσταση! Ήξερε να παίζει ύπουλα και να κάνει το θύμα!

- Δεν καταλαβαίνω! Στηβ, τί έπαθες ξαφνικά; Τί σ' έπιασε;

- Σταματήστε! Στηβ, άφησέ τον!

Η φωνή της μ' έκανε να θυμηθώ ότι δεν ήμασταν μόνοι. Παραφέρθηκα. Βιάστηκα. Τον κοιτούσα με άσβεστο μίσος, παρόλο που χαλάρωσα το σφίξιμο.

- Ξέρεις πολύ καλά Λίαμ. Ή μήπως νόμιζες ότι θα με κορόιδευες για πολύ ακόμα; Τόσα χρόνια είναι αρκετά!

Σιγοψιθύριζα απειλητικά μπροστά στα μούτρα του.

- Στηβ, δεν καταλαβαίνω. Εξήγησέ μου...

- Δεν ξέρω τί συμβαίνει ανάμεσά σας, αλλά σας παρακαλώ μη μαλώνετε! Στηβ, άφησε τον Λίαμ!

- Ναι, Στηβ. Καλύτερα να μιλήσουμε ιδιαιτέρως. Ας μην κάνουμε σκηνή...

- Όχι! Αν μιλήσετε ιδιαιτέρως, θα πιαστείτε στα χέρια! Δεν ξέρω τί τρέχει, αλλά υποσχεθείτε μου ότι δε θα μαλώσετε αλλά θα συζητήσετε.

- Εντάξει αγάπη μου, μην ανησυχείς. Πήγαινε στο δωμάτιό σου να ξεκουραστείς! Κι εσύ, έλα στο γραφείο μου!

Τον ακολούθησα συγκρατημένος μην κάνω καμιά τρέλα!

Όταν μπήκαμε στο γραφείο του, πήρε το σοβαρό ύφος επιχειρηματία.
Σταύρωσε τα χέρια του μπροστά στο στήθος και ρώτησε.

- Τί τρέχει; Τί τρέλα σε έπιασε, μου λες;

Έκανα τα μάτια μου δυο σχισμές κοιτάζοντάς τον καχύποπτα. Κάνει σα να είμαι εγώ ο τρελός.

- Δεν έχεις να μου πεις τίποτα πριν μιλήσω;

- Όχι. Τί να σου πω;

- Είσαι σίγουρος ότι δε μου κρύβεις τίποτα;

Για πόσο ακόμα θα συνεχίζει την υποκρισία του;

Με κοιτούσε εξεταστικά, ίσως για να δει, να καταλάβει πόσα ξέρω στην πραγματικότητα.

- Τί θες να πω Στηβ;

- Για μια φορά, να κάνεις μια νέα αρχή και να μου πεις την αλήθεια.

- Για ποιά αλήθεια μου λες;

- ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΓΑΜΩΤΟ!

Ούρλιαξα!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Onde histórias criam vida. Descubra agora