🛩 Στηβ 🛩
Παρόν...
Παρόλο που πέρασε ένας μήνας από τότε που μαλώσαμε με τη Νταϊάνα, κανείς μας δεν τόλμησε να κάνει κάποια προσπάθεια επανασύνδεσης!
Που και που της έριχνα κλεφτές ματιές μες στην τάξη ή στα διαλείμματα όταν δε με έβλεπε. Αυτή ήταν η μόνη μου παρηγοριά!
Από την άλλη, είχα τη Ράνια που δεν έχανε ευκαιρία να κάνει σ' όλους επίδειξη και κυρίως στη Νταϊάνα ότι είμαστε μαζί, ότι είναι το κορίτσι μου.
Πού να 'ξεραν πώς είναι στην πραγματκότητα η κατάσταση...Αφού με ανάγκασε χωρίς τη θέλησή μου να χωρίσω απ' την καλύτερή μου φίλη και να γίνω τ' αγόρι της, τότε θα είχε να πληρώσει το τίμημα.
Θα έκανα αυτό που απαιτούσε αλλά με δικούς μου όρους.
Έβαλα στόχο να γίνω το χειρότερο αγόρι όσο θα είμαι μαζί της, για να την κάνω να με βαρεθεί και ν' αλλάξει γνώμη από μόνη της. Ίσως είμαι τυχερός και γλιτώσω μια ώρα αρχύτερα απ' αυτή τη βδέλλα και βγούμε όλοι αλώβητοι, εγώ, η γιαγιά μου, η Νταϊάνα και οι γονείς της!- Στηβ! Θες να πάμε αύριο βόλτα; Αφού τελειώσουμε τα μαθήματά μας εννοείται...
- Όχι.
- Γιατίιι;
- Γιατί βαριέμαι!
- Με τί δε βαριέσαι;
Χαμογέλασα. Ευτυχώς τη γνώριζα πολύ καλά και ήξερα ότι βαριέται το διάβασμα!
Αν ήμουν emoji εκείνη τη στιγμή θα γινόμουν εκείνο με το κόκκινο πρόσωπο που χαμογελάει και δυο κέρατα πάνω στο κεφάλι!- Έχω μια τέλεια ιδέα. Πέρνα απ' το σπίτι μου αύριο το απόγευμα και θα σε πάω κάπου που θα είναι έκπληξη!
- Ιιι! Τέλεια ιδέα! Μ' αρέσουν οι εκπλήξεις! Στηβ! Είσαι τέλειος! Ανυπομονώ!!!
Πίστεψέ με, κι εγώ ανυπομονώ!
Σκέφτηκα από μέσα μου!
Κατά τ' άλλα δεν της έδινα σημασία γενικά. Προσπαθούσα να συγκεντρωθώ στα μαθήματά μου. Αφού δεν μπορώ να κάνω παρέα με τη Νταϊάνα...το μόνο που μου απομένει είναι το σχολείο και το διάβασμα!Ναι! Τόσο συναρπαστική είναι η ζωή μου, που είναι ό,τι πρέπει για να γραφτεί σε βιβλίο!...
Όταν την επόμενη μέρα μετά το σχολείο ήρθε η Ράνια στο σπίτι μου, διέκρινα τον ενθουσιασμό της και την ανυπομονησία για το τί έχω ετοιμάσει.
- Α, γεια!
- Γειά σου Στηβ!
- Δε νομίζεις ότι είναι υπερβολικά αυτά που φοράς;
VOCÊ ESTÁ LENDO
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Ação- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...