💖 Νταϊάνα 💖
Πρώτα απ' όλα δεν μπορώ να συνειδητοποιήσω ότι πήρα τη δουλειά! Δουλεύω για τον πρωθυπουργό!...Δηλαδή, τον πατέρα της Ράνιας.
Αυτή όμως δε με νοιάζει καθόλου!
Αφού είπε να ξεκινήσω αμέσως, αυτό θα κάνω!Πήγα να συναντήσω την ασφάλεια του πρωθυπουργού!
Αφού συστήθηκα, μου είπαν ότι τους ενημέρωσε ο πρωθυπουργός για μένα. Ευτυχώς γλίτωσα εξηγήσεις.
Μου έδειξαν τους χώρους τριγύρω, πού θα λαμβάνει χώρα η εκπαίδευση, η προπόνηση, τα πόστα που φυλάει ο καθένας, τις κάμερες, κι αφού ζήτησα πληροφορίες για το πρόγραμμά τους, συνειδητοποίησα ότι δε ρώτησα τον κ.Λίαμ το πρόγραμμά του για να ξέρω πότε θα είμαι μαζί του και τί χρόνος μου περισσεύει για την εκπαίδευση...όταν δε μου ζητάει ν' ακολουθώ τη Ράνια ή τον Στηβ...Έτσι όπως το προβλέπω...δεν θα προλαβαίνω καν να πηγαίνω σπίτι. Καλύτερα όμως να πάω να τον ρωτήσω....
- Είσαι σίγουρος; Δεν υπάρχει τίποτα; Δες καλά όλες τις κάμερες. Δεν μπορεί, κάποιος θα βρεθεί. Δεν είναι τυχαίο το παράδειγμα με το πουλί...έχει να κάνει με το αεροπλάνο...Είναι το μόνο που μπορώ να σκεφτώ...Αν κάποιος με είδε, την έβαψα. Θα ξέρει τί έκανα...
Μιλούσε έντονα στο τηλέφωνο και δε μου διέφυγε αυτό που είπε. Μιλούσε για το σημείωμα. Κάτι ήξερε ο κ.Λίαμ και μου το έκρυβε. Ή ίσως έκανε κάτι κακό και δε θέλει να μαθευτεί...Κι εμένα με θέλει μόνο για να τον προστατέψω απ' αυτόν που τον κυνηγάει...Απ' ό,τι κατάλαβα μόνη μου πρέπει να λύσω την υπόθεση...Δεν μπορώ να στηρίζομαι ούτε και στον κ.Λίαμ.
Ας μπω τώρα να ρωτήσω για το πρόγραμμά του κι αργότερα θα σκεφτώ γι' αυτή την υπόθεση...
- Αα..Νταϊάνα παιδί μου, τακτοποιήθηκες; Όλα μια χαρά;
- Ναι, σας ευχαριστώ. Μόνο που...δε σας ρώτησα για το πρόγραμμά σας. Για να ξέρω το ωράριό μου...
- Α, ναι φυσικά! Να ξέρεις ότι το πρόγραμμα μπορεί ν' αλλάζει ανάλογα με το τί μπορεί να προκύψει ανά πάσα στιγμή, ανάλογα τη μέρα. Κατά βάση, Αργά το πρωΐ βγαίνω, κατά τις 11. Οπότε τότε, θα σε χρειάζομαι ως το μεσημέρι. Φυσικά, αν δεν είναι προγραμματισμένο κάποιο γεύμα, επιστρέφουμε σπίτι για φαγητό. Στην αρχή, θα φροντίσω να σου δίνω τα απογεύματα ελεύθερα για την εκπαίδευση, γιατί αυτό προηγείται. Όσο πιο γρήγορα τελειώσει, τόσο το καλύτερο. Περιμένω σύντομα αποτελέσματα. Αν προκύψει κάτι έκτακτο, θα σε ειδοποιώ να έρχεσαι μαζί μου. Πώς σου φαίνεται;
ВЫ ЧИТАЕТЕ
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Боевик- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...