🛩 Στηβ 🛩
Αυτό που είπα στη Τζίνα ήταν αλήθεια. Μπορεί να ήμουν πρωτάρης στη δουλειά, αλλά γρήγορα μπήκα στο νόημα! Παρατηρούσα πολύ καλά και τ' άλλα μοντέλα και πώς τα συμπεριφέρονταν το αφεντικό.
Ο χώρος των φωτομοντέλων ήταν δύσκολος, σκληρός κι αρκετά ανταγωνιστικός!
Δε δίσταζαν να σ' απειλούν με την απόλυση αν δεν υπέκυπτες στα αιτήματά τους! Άσχετα αν τα ανέφερε στο συμβόλαιο ή όχι.
Θα μπορούσα να κάνω μήνυση, σίγουρα, απλά δεν θα συνέφερε κανέναν απ' τους δυο οικονομικά και επαγγελματικά...
Πολλοί ήταν που δεν είχαν να χάσουν τίποτα ή πολύ απλά δεν μπορούσαν να κάνουν αυτά που απαιτούσαν εκείνοι. Έτσι τους έδιωχναν. Αυτοί δεν είχαν κανένα κόστος! Θα έβρισκαν άλλα, νέα μοντέλα που θα μπορούσαν ν' ανταπεξέλθουν στις απαιτήσεις τους!Εγώ, απλά χρειαζόμουν άμεσα χρήματα. Συνειδητοποίησα από νωρίς τί θα πει αυτοθυσία, σκληρή δουλειά κι εκμετάλευση! Ήταν απλά το πεδίο μάχης μου, όπου έπρεπε να παίξω έξυπνα και με όσο το δυνατόν λιγότερες απώλειες, να κερδίσω!
Κατάπια το δίκιο μου, έτριξα τα δόντια μου κι αναγκάστηκα να πιέσω αρκετά τον εαυτό μου για να φτάσω εδώ που έφτασα!
Ένιωθα άβολα στην αρχή, ντρεπόμουν γιατί όταν με φωτογράφιζαν ήμουν μπροστά σε αρκετούς ανθρώπους, αλλά δεν έπρεπε μονάχα να "περάσω τη βάση" και να καταφέρω να επιβιώσω απ' τις φωτογραφήσεις, τη ντροπή, την αμηχανία, τα βλέμματα των άλλων, έπρεπε να ξεπεράσω τη βάση και να γίνω πολύ καλός, τόσο καλός που να ξεχωρίζω απ' όλους τους άλλους, να με προτιμούν και να είμαι ο καλύτερος για να μην κινδυνεύω ν' απολυθώ!
Ναι, αυτή ήταν η πραγματικότητα!
Για να το καταφέρω όμως αυτό, έπρεπε να κάνω θυσίες. Σωστή διατροφή, γυμναστική, υγιεινό τρόπο ζωής...Το φαγητό ειδικά, ήταν ένα λεπτό θέμα. Έπρεπε να τρώω τόσο ώστε να με κρατάει στις δύσκολες απαιτήσεις του επαγγέλματος και ταυτόχρονα να μην είναι ανθυγιεινό και παχαίνει.Όταν είδα τη Τζίνα να τρέμει ναι, το κατάλαβα ότι ήταν εξαιτίας μου, κάθε φορά που την άγγιζα, αλλά πρόσεξα ότι ήταν αρκετά αδύνατη. Μάλλον απ' το σημερινό άγχος, δεν θα έφαγε καθόλου...
Πιο πολύ ήθελα να τη βοηθήσω να χαλαρώσει, παρά ν' αδράξω την ευκαιρία να βγω μαζί της.- Ωραία παιδιά, τελειώσαμε για σήμερα, αλλά κάτι μου λέει ότι θα έχουμε και συνέχεια! Μπράβο, βγήκατε πολύ ωραία! Μ' άρεσε! Θα δω το πρόγραμμα και θα σας ειδοποιήσω γι' αύριο! Προς το παρόν, είστε ελεύθεροι!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Aksiyon- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...