Κεφάλαιο 52

179 21 19
                                    

🛩 Στηβ 🛩

Περιμέναμε τ' αναλυτικά αποτελέσματα των εξετάσεων της Νταϊάνας. Ευχόμουν να ήταν καλά! Δεν ξέρω γιατί λιποθύμησε, αλλά αφού επέζησε από τέτοιο πέσιμο η κόρη μου, είναι πολύ τυχερή. Είναι τόσο λίγων εβδομάδων και παραλίγο θα την έχανα! Όσο το σκέφτομαι, τρελαίνομαι.

Χτυπάει το κινητό μου!

- Ναι; Ποιός είναι;

- Από το Αστυνομικό Τμήμα; Κρις;

- Τί πράγμα; Είσαι σίγουρος; Εντάξει. Έρχομαι!

- Τί έγινε παιδί μου;

- Μαμά, μπαμπά, πρέπει να πάω στο αστυνομικό τμήμα! Είναι επείγον! Ήταν ο Κρις, ο θείος της Νταϊάνας, είναι αστυνομικός και θέλει να μ' ενημερώσει για κάτι, σχετικά με τον Λίαμ! Αν και δε θέλω να λείψω ούτε λεπτό από κοντά της, τουλάχιστον ξέρω ότι είναι καλά! Την αφήνω σε σας! Αν ξυπνήσει ή αν βγουν τ' αποτελέσματα, πάρτε με τηλέφωνο, εντάξει;

- Ναι παιδί μου, μην ανησυχείς! Πήγαινε κι αν γίνει κάτι, θα σε ειδοποιήσουμε!

- Ωραία!

(...)

Έτρεχα στο δρόμο να προλάβω. Πιο πολύ ήθελα να τελειώνω γρήγορα για να επιστρέψω κοντά στη Νταϊάνα.
Τί ήταν αυτό όμως που προέκυψε;
Τί να έγινε πάλι;
Δεν ξέρω, αλλά έχω κακό προαίσθημα γι' αυτό. Αν μου πει ο Κρις ότι δεν έχουν αρκετά αποδεικτικά στοιχεία για να χώσουν μέσα τον Λίαμ για τα καλά, τότε δεν ξέρω κι εγώ τί θα γίνει! Τί να έγινε άραγε; Προσπαθεί να πληρώσει για να βγει έξω; Διέλυσε μια οικογένεια και θέλει να τη βγάλει καθαρός κι από πάνω; Ποιός ξέρει τί έγινε, αλλά είμαι σίγουρος ότι δεν θα 'ναι για καλό!...

Όχι, δεν πρέπει να σκέφτομαι αρνητικά! Όλα θα πάνε καλά! Πρέπει να πάνε καλά!...

(...)

- Τί έγινε Κρις; Τί ήταν το τόσο επείγον που με ήθελες να έρθω εδώ για να μου το πεις;

- Καταρχήν να σε ρωτήσω γιατί στο καλό δε σηκώνει κανείς από την οικογένειά μου το αναθεματισμένο τηλέφωνο. Παίρνω την Νταϊάνα εδώ και πόση ώρα, την αδερφή μου, τον Τζέυ, τίποτα.

Σωστά μες στον πανικό μας δεν προλάβαμε να ειδοποιήσουμε τον Κρις ή την Τζούντιθ, το θείο και τη θεία της Νταϊάνας. Ο Κρις ήταν στη δουλειά έτσι κι αλλιώς, οπότε έχασε αρκετά επεισόδια, η Τζούντιθ, σπουδάζει έξω και δεν ξέρει ούτε αυτή τις εξελίξεις.
Ωχ, τώρα τί λέω στον Κρις; Και πώς του το λέω; Την αγαπά σαν κόρη του και της έχει αδυναμία!...
Πρέπει να του πω την αλήθεια. Δεν είναι καλή ιδέα να λες ψέμματα σε αστυνομικό. Αν πεις έστω μια φορά, την έχεις πατήσει. Δεν πρόκειται να σε ξανά εμπιστευτεί ποτέ!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now