🛩 Στηβ 🛩
Το 'πε και το 'κανε. Μ' ακολουθούσε σαν τη σκιά μου! Ελπίζω να μείνει έξω απ' το στούντιο φωτογράφησης. Δεν θέλω να είναι μέσα, ξέροντας ότι είναι η Νταϊάνα και να βγαίνω φωτογραφίες με άλλα μοντέλα, ποιός ξέρει σε τί πόζες...
Άρχισα ν' αγχώνομαι.
- Φτάσαμε. Μείνε εδώ.
Της είπα με σοβαρό τόνο, ελπίζοντας να μ' ακούσει.
- Αν μείνεις κι εσύ, μένω κι εγώ. Αν μπεις μέσα, σ' ακολουθώ!
- Όχι. Απαγορεύεται.
Είπα ψέμματα, ελπίζοντας να την πείσω, αλλά πού. Δεν ξεγελιέται εύκολα.
- Θα μιλήσω στον υπεύθυνό σου, είμαι σίγουρη ότι ενδιαφέρεται για την ασφάλεια του ανθρώπου που τον κάνει πλούσιο.
Να πάρει, κατάλαβε την μπλόφα μου.
- Εξάλλου μην ανησυχείς, δε θα σ' ενοχλώ στη δουλειά σου, θα κάθομαι σε μια γωνία ήσυχα.
Και να μη μιλάς ακόμα, μου διασπάς την προσοχή...πού να 'ξερες...
Δίχως έχοντας άλλα επιχειρήματα, μπήκαμε κι οι δυο μέσα.
- Επιτέλους Στηβ! Πού ήσουν τόση ώρα; Σ' έπαιρνα τηλέφωνο, γιατί δεν το σήκωσες;
- Το είχα στο αθόρυβο από χθες μάλλον...
- Χαίρεται, είμαι η ασφάλεια του Στηβ! Εξαιτίας μου αργήσαμε...
- Ασφάλεια; Γιατί χρειάζεται ασφάλεια ο Στηβ;
- Ξέρετε...στην πραγματικότητα δε χρειάζομαι, αλλά...
- Γιατί διατρέχει κίνδυνο!
- Κίνδυνο; Τί κίνδυνο;
- Υπερβάλει από 'δω η...
- Δεν υπερβάλλω καθόλου. Μάλιστα χθες εισέβαλε κάποιος στο σπίτι του κι ευτυχώς πρόλαβα...
Την άρπαξα από το χέρι και την τράβηξα παράμερα χαμογελώντας για να καθησυχάσω τον υπεύθυνό μου που άκουγε σοκαρισμένος.
- Τί προσπαθείς να κάνεις; Μου λες;
Τη ρώτησα διατηρώντας με το ζόρι το χαμόγελό μου για να μην ανησυχήσω τους γύρω μου, ενώ στην πραγματικότητα έτριζα τα δόντια μου.
- Να εξηγήσω την κατάσταση και να δικαιολογήσω την παρουσία μου εδώ μεσα, γιατί θα είμαι η σκιά σου από εδώ και μπρος!
- Θ' αστιεύεσαι σίγουρα.
- Με βλέπεις να γελάω;
Όχι δε γελούσε. Το εννοούσε. Ανάθεμα όμως αν την άφηνα να με ακολουθεί παντού!
VOUS LISEZ
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Action- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...