💖 Νταϊάνα 💖
Ο Στηβ είχε δίκιο απ' την αρχή! Πίστευα πως μόνο οι μητέρες έχουν ένστικτο, αλλά τελικά έχουν και οι πατέρες!
Ήταν σίγουρος πως θα κάναμε κορίτσι! Πριν καν γεννήσω, μου είπε και πώς να την ονομάσουμε!Όταν μου είπε το όνομα, ξαφνιάστηκα γιατί το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ.
Άντζελα! Το όνομα της γιαγιάς του Στηβ, που τον μεγάλωσε! Ήταν θύμα του Λίαμ. Τώρα όμως με τη φυλάκισή του, πιστεύω πως επιτέλους θ' αναπαύεται ήσυχα η γιαγιά του, καθώς ο Λίαμ πήρε ό, τι του άξιζε!
Το Άντζελα όμως σημαίνει κι άγγελος! Ταίριαζε τόσο πολύ στην κόρη μου!
Μπορεί να πήρε το χρώμα των μαλλιών μου, αλλά ευτυχώς πήρε τα μάτια του Στηβ! Τα πιο γαλάζια που έχω δει ποτέ μου! Άλλος ένας λόγος να κλέψει την καρδιά του μπαμπά της!Μερικές φορές ομολογώ ότι ζηλεύω την ίδια μου την κόρη! Κατά βάθος όμως χαίρομαι που είναι τόσο δεμένοι οι δυο τους!
Φοβάμαι ότι την κακομαθαίνει, αλλά όταν του το λέω καμιά φορά, το αρνείται!
Ποτέ δεν είναι κουρασμένος όταν πρόκειται για την Άντζελα, ακόμα κι όταν είναι να σηκωθεί μες στη νύχτα να δει γιατί κλαίει. Αυτό είναι καλό γιατί με ξεκουράζει πολύ!
- Αγάπη μου δεν ακούς το κουδούνι;
- Όχι! Μπορείς ν' ανοίξεις Στηβ; Γράφω κάτι!
- Όλο κάτι γράφεις! Απορώ τί είναι!...
- Άνοιξε σε παρακαλώ!
- Καλά μωρό μου!
(...)
- Ποιός ήταν;
- Ο πιο κουλ θείος του κόσμου!
- Ωχ! Εσύ είσαι;
- Έι, γιατί αυτός ο τόνος αποδοκιμασίας αδερφούλα;
- Άλεξ, γιατί ήρθες εσύ; Πού είναι η μαμά;
- Ρε Νταϊάνα, μη μου πεις ότι δεν μ' εμπιστεύεσαι; Τί παραπάνω έχει η μαμά από μένα;
- Είναι μαμά. Έχει πείρα στο μεγάλωμα παιδιών αφού μας μεγάλωσε. Είναι μεγαλύτερη. Είναι πιο σοβαρή. Να συνεχίσω;
- Ωχούυυ! Δε χρειάζεται. Κατάλαβα. Δε μ' εμπιστεύεσαι. Εμένα. Τον αδερφό σου. Να προσέχω την Άντζυ, την αγαπημένη μου ανιψιά. Αυτό τα λέει όλα.
- Γιατί δεν ήρθε η μαμά που τη φώναξα;
- Εμ...γιατί... Να...
- Άλεξ; Τί έκανες;
- Ίσως να...της είπα ότι πήρες τηλέφωνο κι ακύρωσες να έρθει να κοιτάξει την Άντζυ;
- Ρε, πας καλά; Της είπες ψέμματα, για ποιό λόγο; Αφού ήθελα να έρθει...
أنت تقرأ
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
حركة (أكشن)- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...