5 χρόνια μετά...
💖 Νταϊάνα 💖
- Λία! Τί κάνεις;
- Καλά! Εσύ; Σ' έχω χάσει!...
- Ναι...μόλις γύρισα!
- Το βλέπω! Και τί σκοπεύεις να κάνεις τώρα;
- Έκανα ήδη!
- Τί έκανες δηλαδή;
- Έστειλα βιογραφικά όπου μπόρεσα και μάντεψε ποιός με κάλεσε για συνέντευξη! Κάθεσαι καλά;
- Με βλέπεις όρθια; Αφού κάθομαι παιδί μου, λέγε και μ' άγχωσες!...Γι' αυτό δε με κάλεσες εξάλλου;
- Ναι, ναι. Λοιπόν. Ποιός είναι ο πιο ισχυρός άντρας αυτή τη στιγμή στη χώρα μας;
- Έλα ρε Νταϊάνα κι άσε τους γρίφους...Ο πρωθυπουργός, ποιός άλλος. Τί σχέση έχει όμως αυτό με...
Ίιιι ΜΗ ΜΟΥ ΠΕΙΣ!!! Πλάκα μου κάνεις!- Κα-θό-λου!
Της είπα χαμογελαστά και μελιστάλαχτα!
- Καλά, ρε, πώς έγινε αυτό;
- Γιατί ρε Λία, τόσα αριστεία και βραβεία, τόσα μετάλλια, τόση εκπαίδευση όλα αυτά τα χρόνια, δεν αξίζω κι εγώ κάτι καλό;
- Ρε παιδί μου, δεν αμφιβάλλω για τα προσόντα σου, που τελείωσες νωρίτερα και τη σχολή κι έκανες και μετεκπαίδευση και όλα τ' άλλα τα στρατιωτικά- δεν τα ξέρω κι εγώ καλά-καλά...Αλλά εννοώ πώς και γιατί να σε καλέσει ο...ο...ξέρεις ποιός. Θέλω να πω δεν είναι λίγο ύποπτο; Ολόκληρος πρωθυπουργός να κάλεσε εσένα κι όχι κανέναν μεγαλύτερο, άντρα και πιο έμπειρο...
- Λία, πάλι γίνεσαι ρατσίστρια. Γιατί ρε, δεν μπορώ να είμαι κι εγώ καλή και άξια;
- Ρε Νταϊάνα, ξεκόλλα γαμώτο και μην κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις, αφού ξέρουμε κι οι δυο για ποιόν πρόκειται. Δε σου είναι περίεργο που κάλεσε εσένα; Ξέρει ότι ήσουν συμμαθήτρια της Ράνιας. Είμαι σίγουρη ότι κάτι τρέχει. Λες πίσω απ' αυτόν να κρύβεται η Ράνια; Να σου κάνει καμιά φάρσα; Ξέρω 'γω;...
- Λία, εσύ ξεκόλλα. Όλος ο κόσμος δε γυρίζει γύρω απ' τη Ράνια. Αρκετά ασχολήθηκα μ' αυτήν. Ούτε που με νοιάζει. Το μόνο που μ' ενδιαφέρει είναι η δουλειά μου! Αν με κάλεσε ο πρωθυπουργός για συνέντευξη, είναι η τυχερή μου μέρα. Πρώτη μου δουλειά θα είναι να δουλεύω στην ασφάλεια του πρωθυπουργού, φαντάζεσαι τί εντύπωση θα κάνει αυτό σ' όποιον διαβάσει το βιογραφικό μου; Δε με νοιάζει τίποτα άλλο. Έγινα αυτό που επιθυμούσα. Τα κατάφερα. Και τώρα ήρθε η ώρα να εξασκήσω αυτό που έμαθα και σπούδασα και που αφιέρωσα τόσες ώρες σκληρής προπόνησης κι εκπαίδευσης.
BẠN ĐANG ĐỌC
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Hành động- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...