Κεφάλαιο 20

175 22 16
                                    

📷 Ράνια 📸

Και ναι!!! Έχω επισήμως ραντεβούυυ!!! Βέβαια είπε θα μου δείξει ασκήσεις...αλλά αν εννοούσε κάτι άλλο; Εμένα το νου μου στο "κάτι άλλο" πήγαινε και κοντεύω να τρελαθώ!

Όχι, στάσου. Όλα μια χαρά. Εντάξει, βγήκαμε μια φορά για φαγητό, αλλά απ' ό,τι μου είχε πει, ήταν για να έχουμε δυνάμεις για τη δουλειά...δεν ήταν ραντεβού-ραντεβού και την άλλη φορά που βγήκαμε για ποτό...αυτό η αλήθεια δεν κατάλαβα τί ήταν...

Και τώρα μου λέει ότι θα μου δείξει ασκήσεις για αντοχή ή κάτι τέτοιο...Φαντάζομαι η γυμναστική πρέπει να είναι απαραίτητη και για λόγους υγείας στα μοντέλα, αλλά αν εννοούσε κάτι άλλο; Μπερδεμένα σήματα μου στέλνει και δεν καταλαβαίνω...

Κάτι μου λέει ότι φλέρταρε μαζί μου και οι ασκήσεις ήταν δικαιολογία για να πάω σπίτι του! Ναι, είμαι σίγουρη γι' αυτό! Επιτέλους με κάλεσε σπίτι του!...Πωπω, πρέπει να ετοιμαστώ κατάλληλα! Να βάλω κάτι σέξυ!...Αχ ανυπομονώ!...

Ωραία, είμαι έτοιμη!

Κάτι μου λέει ότι θα καλοπεράσω!...

🔸🔸🔸🔸🔸🔸 ⏳ 🔸🔸🔸🔸🔸🔸

Ωραία αυτό πρέπει να είναι το σπίτι του! Φαίνεται αρκετά μεγάλο! Θα πρέπει να πληρώνεται αρκετά καλά!...

Ας χτυπήσω το κουδούνι.

- Τζίνα!

- Στηβ! Γεια! Ήρθα!

Γιατί με κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω; Σίγουρα θα τον άφησα άφωνο!
Γιατί αυτή η στιγμή κάτι μου θυμίζει; Πριν χρόνια όταν πήγα να τον πάρω απ' το σπίτι για εκείνο το αποτυχημένο ραντεβού...

- Τζίνα; Γιατί είσαι ντυμένη έτσι;

-Ε; Π..πώς δηλαδή;

Είπα κι έφερα μια σβούρα γύρω απ' τον εαυτό μου, για να εκτιμήσει καλύτερα την ομορφιά μου.

- Έτσι.

Είπε και έδειξε το ντύσιμό μου.

- Γιατί τί έχει το ντύσιμο;

- Εμένα δε με πειράζει καθόλου, αρκεί να μπορείς να κάνεις γυμναστική μ' αυτά τα ρούχα και τα τακούνια...Έπειτα, λογικά θα ιδρώσεις, δε χρειαζόταν να βαφτείς...

Τον κοιτούσα σαστισμένη. Ώστε το εννοούσε. Θα κάναμε γυμναστική. Μ' έβλεπε έτσι κι ακόμα σκεφτόταν τη γυμναστική;...Απογοητεύτηκα λίγο, αλλά προσπάθησα να μην το δείξω! Έκανα την άνετη, σα να κάνω κάθε μέρα γυμναστική μ' αυτό το ντύσιμο και να είναι κάτι το φυσιολογικό για μένα.

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora