💖 Νταϊάνα 💖
Από την ώρα που μπήκαμε και οι τρεις στο αμάξι μου, εγώ μπροστά οδηγός ή μάλλον καλύτερα "ταξιτζής" κι από πίσω ο Στηβ με την "άλλη", έβλεπα τον Στηβ να κάθεται σ' αναμμένα κάρβουνα!
Φαινόταν ότι δεν ένιωθε άνετα. Η άλλη δίπλα του όμως, είχε κολλήσει πάνω του σα βδέλλα και δεν έλεγε να ξεκολλήσει, λες κι ένιωθε ότι απειλούνταν - από μένα; Δεν ξέρω. Ένιωθε ανασφάλεια και το καταλάβαινα. Αν δεν είχαν τίποτα μαζί, λογικό ήταν να ένιωθε ανασφάλεια. Φοβόταν μην τυχόν και της κλέψει κάποια άλλη το "κελεπούρι", τώρα που το βρήκε, ή αγκαλιάζοντάς τον να δίνει την ψευδαίσθηση στους άλλους ότι είναι μαζί. Μπορεί και να είναι, δεν ξέρω, η γλώσσα του σώματος όμως άλλα σήματα μου έδινε...
- Και πού θα πάμε τώρα Στηβ μου;
Κατσούφιασα στα λόγια της. Άκους εκεί "Στηβ μου", εδώ την κολλητή μου δεν άφηνα να μου λέει κοσμητικά επίθετα για τον Στηβ! Σε μια στροφή, δεν πάτησα καν το φρένο και την πήρα απότομα, με αποτέλεσμα να την κάνω να στριμωχτεί από τη φόρα στο παράθυρο της πόρτας. Μακριά από τον Στηβ. Ευτυχώς εκείνος φορούσε ζώνη και δεν έπεσε πάνω της! Χεχε, όλα τα υπολόγισα.
Μου ξέφυγε ένα γελάκι και νομίζω πήγα να κοιτάξω πίσω από τον καθρέφτη και συνάντησα το βλέμμα του Στηβ που ήταν ακριβώς πίσω μου!
Ουπς! Μ' έπιασε! Δε μ' ένοιαζε όμως! Χαχα!- Ελπίζω να φοράτε ζώνη! Ξέχασα να σας πω ότι μ' αρέσουν η ταχύτητα και οι προσπεράσεις. Δεν μπορώ να περιμένω, είμαι ανυπόμονη βλέπετε...
- Αυτό το καταλάβαμε!
Είπε η άλλη η ξινή.
Έβαλε αμέσως ζώνη. Κρίμα κι ήθελα να την ταλαιπωρήσω λίγο ακόμα.
Κάτι κατάλαβε ο Στηβ κι άρχισε την αντεπίθεση.- Στο μπαράκι "Κάρμα" ! Άκουσες οδηγέ;
Τον αγριοκοίταξα απ' τον καθρέφτη!
- Αν δεν το ξέρεις, μπορώ να σου πω πού είναι...
Είπε όλο ειρωνεία, θέλοντας να πει ότι δε βγαίνω και δε γνωρίζω από τέτοια μέρη!
- Δε χρειάζομαι υποδείξεις! Ξέρω πολύ καλά την πόλη!
- Αχ, τί ωραία Στηβ!! Μ' αρέσει πολύ εκεί! Λες να είναι το κάρμα να βγούμε εκεί;
Καθώς μιλούσε, έκανα γκριμάτσες κοροϊδεύοντας τη σπαστική φωνή της.
Λες να είναι το κάρμα να βγούμε εκεί;
Λες και ξέρει τί σημαίνει κάρμα...- Μμ...γιατί το λες αυτό μωρό;
Ώπα; Τί μωρό; Πώς μωρό; Από πού κι ως πού μωρό;
ESTÁS LEYENDO
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Acción- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...