Κεφάλαιο 27

178 29 9
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

Θυμήθηκα τον κ.Λίαμ που μιλούσε στο τηλέφωνο. Αν ο ύποπτος έχει να κάνει με τον πατέρα του, όπως ισχυρίζεται ο Στηβ, τότε θα είναι ο άγνωστος που απείλησε τον κ.Λίαμ.

Τα μόνα στοιχεία που έχω είναι το μήνυμα του αγνώστου, το τηλεφώνημα το οποίο δείχνει ότι ο κ. Λίαμ πρέπει να μπλέχτηκε με κάποιο ατύχημα με αεροπλάνο και το τατουάζ του υπόπτου που είδα χθες.

- Σκεπτική σε βλέπω κ.Άγνωστη που ακόμα δε συστήθηκες.

Τώρα τί του λες;
Στέναξα.

- Αυτό που είπες πριν, για τον πατέρα σου...νομίζω ότι έχεις δίκιο!

- Γιατί το λες αυτό;

- Έχω στοιχεία που το επιβεβαιώνουν. Απλά ένα στοιχείο μόνο δεν κολλάει με τα υπόλοιπα. Το τατουάζ του υπόπτου, έχει να κάνει με τους Καταδρομείς. Δεν έχει σχέση με αεροπλάνα.

- Ε; Δεν καταλαβαίνω τίποτα...

- Το κεφάλι μου πάει να σπάσει. Έχεις καφέ;

- Ναι, θα ετοιμάσω αν είναι.

Είπε και σηκώθηκε και πήγε στην κουζίνα να ετοιμάσει.

Πέρασε ήδη η ώρα και έχω τόσα για μπόλικη σκέψη...χωρίς καφέ δεν μπορώ να λειτουργήσω. Το κεφάλι μου κουδούνιζε.

- Εσύ πώς είσαι;

- Αναπνέω.

Τον κοίταξα.

- Επιμένω πάντως πως πρέπει να κάνεις κάποιες εξετάσεις.

- Αφού η γιατρός από εδώ μ' έκανε καλά!

Είπε ειρωνικά δείχνοντάς με.

- Ναι, αλλά δεν μπορώ να ξέρω αν όλα είναι καλά! Για το κεφάλι σου ανησυχώ πιο πολύ!...

- Καλά είμαι, ησύχασε. Δεν θα σε κάνω μήνυση γι' αμέλεια ασθενούς!

- Αυτό μας έλειπε!

- Ορίστε ο καφές σου!

Σηκώθηκα και πλησίασα το τραπεζάκι της κουζίνας. Ήδη το άρωμα του καφέ εισχώρησε μέσα μου, κάνοντάς με να ξυπνήσω! Σαν υπνωτισμένη πήρα την κούπα που μου προσέφερε και πήρα μια γερή γουλιά!

- Εθισμένη κι εσύ;

Τον κοίταξα απορημένη.

Έδειξε την κούπα μου.

- Με σώζεις!

Είπα σαν να είχα μπροστά μου το Άγιο Δισκοπότηρο.

Γέλασε.

- Κι εσύ;

Σήκωσε την κούπα του.

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz