Κεφάλαιο 25

181 24 3
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

Όταν άκουσα τον κρότο, η καρδιά μου σταμάτησε!

Ο Στηβ!!!

Δεν υπολόγισα τί κίνδυνο μπορεί ν' αντιμετώπιζα, έπρεπε να φτάσω στο Στηβ! Να βεβαιωθώ ότι είναι καλά!

Η πόρτα ήταν ανοιχτή.
Μπήκα προσεκτικά, με τ' όπλο μου σ' ετοιμότητα.

Τα φώτα ήταν κλειστά, αλλά για τέτοιες περιπτώσεις ήμουν καλυμμένη. Έβαλα τα γυαλιά ηλίου μου, τα οποία δεν ήταν απλά γυαλιά, αλλά ήταν ειδική παραγγελία. Μ' ένα μικρό κι αδιόρατο διακόπτη σχεδόν στο πλάι της φιγούρας στο σκελετό, είχα νυχτερινή όραση. Έτσι μπορούσα κι έβλεπα στο σκοτάδι.

Τον είδα που κρυβόταν πίσω από έναν τοίχο. Ανησυχούσα που δεν έβλεπα το Στηβ. Ο ύποπτος νόμιζε ότι δεν μπορούσα να δω και επίσης φανταζόταν ότι δεν θ' άναβα το φως γιατί αλλιώς θα μ' έβλεπε κι ίσως πυροβολούσε! Αυτό που δεν ήξερε, ήταν ότι μπορούσα πλέον να βλέπω και στο σκοτάδι. Εκείνος ήταν που βρισκόταν σε μειονεκτική θέση.
Ούτε μπορούσε να τρέξει και να φύγει γιατί θα καταλάβαινα πού ήταν και θα τον έπιανα.

Αν ήξερα πού ήταν ο Στηβ κι ότι ήταν ασφαλής, θα τον αποτελείωνα σε μισό δευτερόλεπτο, αλλά περίμενα. Κοιτούσα ταυτόχρονα και τριγύρω.
Όχι, δεν ήθελα να πιστέψω ότι τον σκότωσε και ήταν πεσμένος κάτω...

Επίτηδες έκανα θόρυβο περπατώντας για να δω την αντίδρασή του. Ήταν πιο νευρικός και κοιτούσε τριγύρω από πού να ξεφύγει. Είχα καθαρό στόχο και μπορούσα να πυροβολήσω, αλλά αν ήξερε κάτι; Τί ήθελε τον Στηβ; Τόσα αναπάντητα ερωτήματα... Ωραία, τότε θα μπορούσα απλά να τον τραυματήσω.Χωρίς να πάθει τίποτα...σοβαρό! Είδα ότι δεν κρατούσε όπλο, μόνο μαχαίρι.

Καλύτερα ας μην πυροβολήσω. Φοβάμαι μην ανακατευτεί η αστυνομία αργότερα κι ο κ.Λίαμ έδωσε ρητή εντολή. Ωραία, άρα τον πλακώνω στο ξύλο!

Τον πλησίασα αθόρυβα και τον κλότσησα δυνατά κάτω στον αστράγαλο, τρομάζοντάς τον και ρίχνοντάς τον κάτω ταυτόχρονα! Φυσικά δεν έβλεπε καλά και αιφνιδιάστηκε απ' το ξαφνικό κι αναπάντεχο χτύπημα!

Πήγε ν' αμυνθεί, ν' αποφύγει τα επόμενα χτυπήματά μου, αλλά πολύ εύκολα τ' απέκρουσα και γυρίζοντας το ένα χέρι του πίσω, άρπαξα το κεφάλι του σ' ένα κεφαλοκλείδωμα.

-Πού είναι;

Ρώτησα οργισμένη.

- Δ...δεν...καταλαβ...

- Αυτός που παρακολουθούσες, ο ιδιοκτήτης του σπιτιού. Πού είναι;

Τον χαλάρωσα λίγο το σφίξιμο για να μπορέσει να μου απαντήσει.

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora