Κεφάλαιο 47

163 22 14
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

Τους περίμενα από στιγμή σε στιγμή να έρθουν!

Είχα ειδοποιήσει τους ανωτέρους μου από τότε που καταστρώσαμε όλο αυτό το σχέδιο για να πιάσουμε τον Λίαμ! Αυτό που μας έλειπε, ήταν αποδεικτικά στοιχεία για την ενοχή του! Μόνο έτσι θα παίρναμε ένταλμα σύλληψης!

Όταν έβαλα κοριούς στον Κόνορ και τη Ράνια, ήταν λίγο παρακινδυνευμένο αλλά μέσα στο αυτοκίνητο, έτσι όπως ήμασταν στριμωγμένοι, δεν έγινα αντιληπτή.

Ευτυχώς όσα είπαν ο Κόνορ και ο Λίαμ, ακόμα κι αυτά που δεν μπορούσαμε ν' ακούσουμε επειδή μου μιλούσε ο Στηβ συνέχεια, καταγράφηκαν αυτόματα και στάλθηκαν στο Αρχηγείο.

Πριν μπούμε στο σπίτι και έρθουμε πρόσωπο με πρόσωπο με τον Λίαμ, είδα καθαρά το σήμα επιβεβαίωσης της σύλληψής του από τα κεντρικά! Το μήνυμα που μου έστειλαν, ήταν ξεκάθαρο:

"Καθυστέρησε όσο μπορείς. Μη σου ξεφύγει. Ερχόμαστε!"

Τώρα, είναι θέμα λεπτών να έρθουν ενισχύσεις από λεπτό σε λεπτό.
Τον Λίαμ όμως δεν πρέπει να τον χάσω από τα μάτια μου! Σίγουρα θα προσπαθήσει να το σκάσει!

- Σεσίλια, πάρε τη Ράνια και κρυφτείτε σ' ένα ασφαλές μέρος!

Φώναξα. Ευτυχώς μ' ένα μόνο νεύμα, άρπαξε τη Ράνια και πήγαν σε μια γωνία για ασφάλεια, ενώ εγώ τις κάλυπτα!

- Στηβ, πάνε μαζί τους!

- Μπαμπά τί κάνουμε;

- Στηβ σου μιλάω!

Φώναξα.

- Είναι περιττό ακόμα και να σου απαντήσω Νταϊάνα.

Ήξερα ότι δεν θα του άλλαζα γνώμη με τίποτα. Μπήκα όμως μπροστά του, με το όπλο σ' ετοιμότητα για να τον προστατέψω!

- Θ' αστιεύεσαι βέβαια!

Είπε και μ' έσπρωξε πίσω του!

- Παιδιά, θ' αφήσετε τους χορούς κατά μέρος να σοβαρευτούμε;

Φώναξε ο Τζον!

- Μην τολμήσετε να κάνετε βήμα!

Είπε ο Λίαμ, πλησιάζοντας την εξώπορτα, κρατώντας τη μαμά με το ένα χέρι του γύρω από το λαιμό της και με το άλλο να την απειλεί με όπλο.

Ο Τζον έχοντας συγκεντρωμένη όλη του την προσοχή στην ασφάλεια της γυναίκας του, με τα χέρια σηκωμένα ψηλά, πλησίαζε τον Λίαμ αργά-αργά!

Οι άντρες του Λίαμ μπροστά μας, δημιουργούσαν έναν ανθρώπινο τοίχο. Και να φανταστείς ότι αυτούς τους εκπαίδευε τελικά ο Κάιλ! Δεν είχα ιδέα για την επίδοσή τους. Να το διακινδύνευα άραγε; Όχι. Δεν ήθελα ν' αρχίσουν να ρίχνουν με όπλα, υπάρχει κίνδυνος τραυματισμού!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Onde histórias criam vida. Descubra agora