🛩 Στηβ 🛩
- Δέσου και κρατήσου καλά Στηβ γιατί απογειωνόμαστε!
- Ωραία!
Ακόμα δεν πίστευα πώς φτάσαμε σ' αυτό το σημείο. Πώς βρέθηκα σ' αυτή τη θέση! Για όλα φταίει η Νταϊάνα! Αν δεν κρυβόταν μέσα σε αεροπλάνο, δεν θα αναγκαζόμουν να πετάξω! Πού να πάρει και να σηκώσει! Δεν έπρεπε καν να μπω μέσα σε αεροπλάνο!...
6 χρόνια πριν...
- Συγχαρητήρια Στηβ! Η βαθμοί σου είναι άριστοι!
- Σας ευχαριστώ!
- Αφού πέρασες και τις θεωρητικές και τις πρακτικές εξετάσεις και τ' αθλήματα, μπορείς να περάσεις άνετα στη Σχολή για την οποία τόσο πολύ κοπίασες!
- Ναι! Αυτό ήταν τ' όνειρό μου από παιδί! Χαίρομαι που το πραγματοποίησα και έφτασα μέχρι το τέλος!
Μπορεί τα τελευταία δέκα χρόνια να διάβαζα μηχανικά γιατί δεν είχα κάτι καλύτερο να κάνω, γιατί μου άρεζε το διάβασμα και γιατί δεν ήθελα να σκέφτομαι, αλλά όταν τέλειωσα το Λύκειο με άριστα, θυμήθηκα εκείνη την παλιά μου υπόσχεση. Δεν είχα τίποτα να χάσω αν δοκίμαζα να έδινα εξετάσεις για τη Σχολή Ικάρων...
Ήμουν σίγουρος ότι θα περνούσα!
Στην ατομική συνέντευξη όταν με ρώτησαν γιατί ήθελα να γίνω πιλότος, τους είπα τον λόγο, όπως τον είχα πει και στην οικογένεια της Νταϊάνας!
Η πρώτη αντίδραση, ήταν να αλληλοκοιταχτούν οι εξεταστές μεταξύ τους και να με κοιτάζουν περίεργα!
Το έβλεπα στο βλέμμα τους. Την απόρριψη.
Σίγουρα με θεωρούσαν τρελό. Και για να με θεωρήσουν ικανό και άξιο να μπω στη Σχολή, έπρεπε να είμαι ψυχικά και σωματικά υγιής κι όχι τρελός!
Μετά από τη συνέντευξη, ακολούθησαν κι άλλες εξετάσεις και τεστ. Βρέθηκε ότι είχα υψοφοβία. Όσο κι αν προσπάθησα να το καταπολεμήσω, δε γινόταν τίποτα! Μάλιστα ήταν σοβαρό, σε σημείο που ζαλιζόμουν, πράγμα επικίνδυνο για κάποιον που ήθελε να γίνει πιλότος.Έτσι, δεν ήταν δύσκολο να με απορρίψουν!
Ναι. Με απέρριψαν κι έτσι απλά διαλύθηκε το όνειρό μου. Δεν είχα όρεξη να σπουδάσω κάτι άλλο, παρά την υψηλή βαθμολογία μου! Δε μ' ένοιαζε τίποτα άλλο!Δε χρειαζόταν να πω σε κανέναν για την απόρριψή μου από τη Σχολή Ικάρων! Δεν έχει καν νόημα...
Ας πιάσω μια δουλειά για να ανεξαρτητοποιηθώ!...
Παρόν...
ESTÁS LEYENDO
GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)
Acción- Σε πείραξαν τα λόγια μου; Ε; Γιατί; Γιατί είπα την αλήθεια; - Δεν έχεις κανένα δικαίωμα να με συγκρίνεις μ' εκείνη! - Ναι, έχεις δίκιο! Εκείνη είναι καλύτερη από σένα! Δεν πάει με τον πρώτο τυχόντα που θα δει σε μπαρ! - Κόφτο! Δεν ξέρεις τίποτα! Φ...