Κεφάλαιο 31

191 23 9
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

Το πρώτο που ένιωσα, ήταν πόνος σ' όλο μου το κορμί!

Έπειτα ένιωσα ζέστη!
Κάτι ζεστό κολλημένο πάνω μου. Ένα χέρι τυλιγμένο γύρω απ' τη μέση μου.

Όταν συνήλθα από την αρχική ζαλούρα, θυμήθηκα!
Θυμήθηκα επίσης ότι ήμουν γυμνή κι επίσης ότι δεν ήμουν η μόνη!

Και δεν ήμουν η μόνη που είχε ξυπνήσει...

Σ' αυτή τη σκέψη, το σώμα μου θυμήθηκε τον υπαίτιο δράστη της κατάστασής μου!

Έπρεπε να σηκωθώ να πάω στο μπάνιο. Πώς ξεφεύγεις από ένα τέτοιο σφίξιμο όμως;
Πήγα να κουνηθώ, να ξεμπλέξω το χέρι του από πάνω μου, αλλά το μόνο που πέτυχα ήταν ένα βραχνό βογκητό δίπλα στο αυτί μου και τον Στηβ να έχει κολλήσει ακόμα πεισσότερο πάνω μου, περνώντας και το πόδι του πάνω απ' το δικό μου, φυλακίζοντάς με πάνω του!

Όταν τον αισθάνθηκα σκληρό, πήγα να τσιρίξω αλλά συγκρατήθηκα! Ήθελα να του χώσω γονατιά εκεί για να μάθει! Αυτός έφταιγε για όλα!

Όσο κι αν του φώναζα να σταματήσει, δεν μ' άκουγε! Τώρα ξέρει! Τώρα ξέρει ότι ήταν ο πρώτος μου! Δεν ήθελα να το μάθει ακόμα, όχι τόσο σύντομα! Μετά την αποκάλυψη του σχεδίου μου στο μπαρ, ήδη ο εγωισμός του ανέβηκε στα ύψη, γιατί του απέδειξα ότι δεν τον απάτησα, ότι ήμουν καθαρή και δε μ' άγγιξε κανείς! Τώρα όμως έμαθε όλη την αλήθεια! Ότι δεν έχω πάει με κανέναν!
Είμαι σίγουρη ότι δε θα το αφήσει να περάσει έτσι απλά...
Φάνηκε εξάλλου απ' την έκφρασή του όταν το κατάλαβε χθες τη στιγμή που εισέβαλε μέσα μου...

Λες και άκουγε τις σκέψεις μου, μ' έσφιξε ακόμα περισσότερο πάνω του, δείχνοντας την κτητικότητά του, στενάζοντας.
Προς στιγμήν ανατρίχιασα. Το κορμί μου ανταποκρινόταν πρώτο. Με πρόδιδε έτσι, τόσο γρήγορα. Συνήλθα όμως γρήγορα και προσπάθησα να απεγκλωβιστώ!

- Πού νομίζεις ότι πας;

Ρώτησε με ένα σέξυ, βαθύ και βραχνό ψίθυρο.

Γύρισα να τον κοιτάξω.
Τα μαλλιά του ανακατεμένα, τα μάτια του μισάνοιχτα, διακρίνοντας όμως το ανοιχτό ζαφυρί χρώμα τους που λαμπύριζε.

Για μια στιγμή πάλι ξέχασα τη χθεσινή νύχτα κι έμεινα να τον κοιτάζω. Πώς γίνεται κάποιος όταν ξυπνά το πρωΐ να δείχνει τόσο...τόσο...
Ξεροκατάπια και θυμήθηκα πόσο χάλια θα πρέπει να δείχνω εγώ.
Γύρισα να σηκωθώ απ' το κρεβάτι, όμως μια καυτή τανάλια - το χέρι του Στηβ με τράβηξε πάνω του και με ξανακόλλησε στο σώμα του!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora