Κεφάλαιο 9

196 27 22
                                    

⚠ Λίαμ ⚠

Με το που άφησα τη Ράνια σπίτι, έτρεξα στο νεκροταφείο! Εκεί θα πρέπει να είναι εκείνη η γυναίκα και ο Στηβ! Το καλό είναι ότι δε με ξέρει ο Στηβ γιατί δε με έχει δει χθες. Άρα, δεν ξέρει ότι είμαι ο μπαμπάς της Ράνιας. Ευτυχώς!

Να 'τοι αυτοί πρέπει να είναι!
Το μόνο που μου μένει να κάνω, είναι να τους ακολουθήσω και να δω σε ποιό ορφανοτροφείο πάνε!
Με το που μπούνε μέσα θα περιμένω ώσπου να τελειώσει η όλη διαδικασία και τσουπ! Θα ανέβω να τον ψάξω! Θα είμαι λογικά ο πρώτος πατέρας που θα πάει να τον υιοθετήσει, αφού μόλις θα γραφτεί στο σύστημα, θα είμαι ο πρώτος πελάτης!

...

Ωραία, φτάσαμε! Ας κλείσω τη μηχανή κι ας περιμένω...

Για να βγήκε αυτή η κυρία απ' το κτίριο, λογικά θα τελείωσε η χαρτούρα...επιτέλους!
Ας πάω τώρα κι εγώ!

...

- Χαίρεται!

- Γειά σας! Τί θα θέλατε παρακαλώ;

- Νομίζω είναι προφανές! Ήρθα για υιοθεσία!

- Μμμ...άλιστα! Χμμ...φαντάζομαι δεν ξέρετε τη διαδικασία, αλλά θα πρέπει να παρίστανται και οι δυο σύζυγοι για να προχωρήσει η διαδικασία...

- Γκχ...γκουχ! Χμ...ξέρετε φαντάζομαι ότι είμαι ο δήμαρχος σωστά;

Είπα μιλώντας χαμηλόφωνα και διακριτικά, ελπίζοντας να είναι έξυπνη η γραμματέας και να καταλάβει με ποιόν έχει να κάνει...

- Κύριε δήμαρχε! Εσείς εδώ;

Είπε και σηκώθηκε όρθια, κάνοντας μια μικρή υπόκλιση.
Πάμε καλά για αρχή! Ελπίζω μόνο να είναι συνεργάσιμη!

- Ναι. Εγώ εδώ! Λοιπόν...τί λέγαμε; Αα...για εκείνη την υιοθεσία...

- Ξέρετε...το πρωτόκολλο λέει ξεκάθαρα ότι...

Αα...δεν θα τα πάμε καλά με αυτήν εδώ!...

Χαλάρωσα λίγο τη γραβάτα μου, έσιαξα το σακάκι μου και την πλησίασα μ' έναν αέρα που τον είχα ανέκαθεν, πολύ πριν γίνω δήμαρχος. Ήξερα πώς να επιβάλομαι στον άλλο μόνο μ' ένα βλέμμα.

Οπότε άρχισα το παιχνίδι της διπλωματίας...

- Πώς σε λένε γλυκειά μου;

Είπα βάζοντας τα χέρια μου στις τσέπες του παντελονιού μου, σφίγγοντας τις γροθιές μου, προσπαθώντας να παραμείνω ήρεμος και να κρύψω τη νευρικότητα και την αγανάκτισή μου με τη βλακεία και την αφέλεια της γραμματέως.

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora