Κεφάλαιο 19

198 22 38
                                    

⚠ Λίαμ ⚠

Ευτυχώς όλα πήγαν καλά!
Επιτέλους ήρθε το φάρμακο απ' το εξωτερικό και είχε θετικά αποτελέσματα, χωρίς να επηρεάζει βασικές λειτουργίες! Είναι αυτό που έψαχνα!
Ποιός λέει ότι τα χρήματα δεν έχουν αξία;

Ευτυχώς οι γιατροί με ειδοποίησαν ότι ξύπνησε επιτέλους η Πέγκυ από το κώμα, μετά απ' όλα αυτά τα χρόνια. Έπρεπε να πάω εκεί να το δω με τα μάτια μου!
Ναι, είναι αλήθεια!

Το γεγονός ότι ο Στηβ έφυγε απ' το σπίτι, είναι μια υπέροχη συγκυρία.
Όλα πάνε σύμφωνα με το σχέδιό μου!
Βέβαια, τον άλλο, τον άντρα της Πέγκυ, δεν τον υπολόγισα στο παιχνίδι, αλλά όταν πήγα για να τη βρω και να τη σώσω, ήταν ζωντανός κι ερχόταν ασθενοφόρο, αστυνομία, άνθρωποι...
Όχι, δε γινόταν να τον αφήσω εκεί.
Ήταν και οι δυο άσχημα. Κυρίως η Πέγκυ! Υπέστη δυνατό χτύπημα στο κεφάλι. Αν όταν ξυπνήσει εντελώς απ' το κώμα, την δουν οι γιατροί και δεν έχει κάποια σοβαρή βλάβη, σίγουρα θα είναι θαύμα!

Όσο για τον άλλο, δε με συμφέρει να ξυπνήσει. Τόσα χρόνια τον έχω κρατήσει σε καταστολή με υπνωτικά. Δεν θέλω να ξυπνήσει γιατί θα ψάξει την Πέγκυ. Θα έχω μπελά στο κεφάλι μου. Κάτι τέτοιες στιγμές μετανιώνω που δεν τον σκότωσα τότε, να τελειώνουμε...

Το μόνο που εύχομαι είναι τώρα που είχε δείγμα ότι ξύπνησε η Πέγκυ, να γίνει γρήγορα καλά για να τη φέρω σπίτι μου! Πριν γίνει κάτι και ξυπνήσει ο άντρας της...

Τώρα που πέρασε το τεστ το φάρμακο και του το έβαλα στον ορό του, είμαι ήσυχος!
Αυτό το φάρμακο θα είναι η ασπίδα μου, θα εξαλείψει και τον τελευταίο κίνδυνο.
Θα διαγράψει τις αναμνήσεις του κι έτσι δεν θα θυμάται ότι έχει γυναίκα και παιδί!...

Χαμογέλασα ικανοποιημένος με τον εαυτό μου, αλλά κυρίως γιατί πήρα την εκδίκησή μου. Μπορεί ν' άργησα αρκετά χρόνια αλλά τελικά θα πάρω αυτό που θέλω - την Πέγκυ για γυναίκα μου κι εσύ Άντζελα δεν μπορείς να μ' εμποδίσεις. Δε θα είσαι εδώ για να μας ξαναχωρίσεις!
Δεν μπορείς να κάνεις τίποτα από εκεί που είσαι! Χαχαχα!!!

- Μπαμπά, βλέπω έχεις κέφια! Ό,τι δουλειά έκτακτη κι αν είχες φαίνεται ότι πήγε πολύ καλά!

- Ναι Ράνια, έχεις δίκιο. Πήγε τόσο καλά, όσο δεν μπορείς να φανταστείς!
Εσύ τί έκανες; Πώς τα πέρασες μόνη σου εδώ;

- Καλά μπαμπά!

- Ωραία, μπράβο! Χαίρομαι!

- Λοιπόν, σ' αφήνω! Πρέπει να φύγω!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora