Κεφαλαιο 57

180 23 29
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

Ποιός να 'ναι;
Τινάχτηκα όρθια.

Η... Ράνια!

- Νταϊάνα, συγνώμη για την ενόχληση! Μπορώ να περάσω;

Κοιτούσα χωρίς να καταλαβαίνω!

- Ράνια! Ήρθες στο γάμο τελικά;

- Ναι Νταϊάνα! Δεν θα το έχανα με τίποτα! Αν δε με είδες, είναι γιατί ως πράκτορας, έχω μάθει να κρύβομαι αρκετά καλά για να μη με βλέπουν! Συγχαρητήρια!

- Σε...ευχαριστώ! Πώς όμως...;

- Πώς σε βρήκα; Σε είδα να φεύγεις διακριτικά και σ' ακολούθησα. Η αλήθεια είναι ότι έψαχνα ευκαιρία να σου μιλήσω ιδιαιτέρως κι αυτή ήταν η τέλεια ευκαιρία!

- Να μου μιλήσεις; Για ποιό πράγμα;

- Ήθελα να σου δώσω προσωπικά το δώρο μου για το γάμο σου!

- Το...δώρο σου; Δε βλέπω να κρατάς τίποτα!

- Είναι γιατί δεν είναι υλικό.

- Δεν καταλαβαίνω...

- Δε σου αγόρασα δώρο Νταϊάνα. Το δώρο μου είναι η εξομολόγησή μου! Ξέρω ότι ο Τζον σας είπε την αλήθεια. Με ενημέρωσε. Παρόλο που του είπα να το κρατήσει κρυφό, δε γινόταν να συνεχίζει να το κρύβει, ιδίως μετά από τη δίκη του Λίαμ και την εμφάνισή μου στο δικαστήριο!... Μόνο σε σένα θα μιλήσω Νταϊάνα, αλλά θα σε παρακαλέσω να μην πεις τίποτα στον Στηβ. Αυτός είναι ο όρος μου. Όταν σου μιλήσω, θα καταλάβεις το δώρο που σου κάνω!

Άρχισα ν' ανησυχώ. Δεν μπορούσα να συνηθίσω αυτή την πτυχή της Ράνιας. Ήταν σα να είχα μπροστά μου άλλο άτομο! Παρολαυτά, ένευσα και δέχτηκα τον όρο της!

- Ωραία. Σ' ευχαριστώ! Πρώτα απ' όλα ήθελα να σου ζητήσω συγνώμη για οποιαδήποτε στεναχώρια σου προκάλεσα, θλίψη ή πόνο!

Ομολογώ ότι κάτι τέτοιο δεν περίμενα να το ακούσω! Αυτό κι αν δεν ήταν γεγονός!

Φαινόταν ειλικρινής.

- Δεν θέλω να σου χαλάσω τη σημερινή μέρα, με το να σου θυμίζω παλιές, άσχημες αναμνήσεις, αλλά πρέπει να το κάνω για να σου εξηγήσω. Θυμάσαι όταν πρωτογνωριστήκαμε; Στο πάρκο, στην πλατεία; Όταν ήμασταν επτά ετών;

- Ναι, θυμάμαι!

Ήταν τότε που απέκτησα κλειστοφοβία. Σκέφτηκα από μέσα μου!

- Από τη στιγμή που ήρθε ο Στηβ και γνωριστήκαμε, κατάλαβα αμέσως πόσο πολύ του άρεσες! Δεν ήμουν τυφλή. Όπως επίσης κατάλαβα ότι θα ήταν μάταιο αν έμπαινα ανάμεσά σας!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang