Κεφάλαιο 49

173 23 14
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

Ήλπιζα να τον έβρισκα σπίτι!
Φαίνεται όμως να μην είναι κανείς εδώ!
Ας φύγω καλύτερα...

- Νταϊάνα;

Γύρισα και τον είδα.

- Τί θες εδώ;

Φαινόταν ακόμα θυμωμένος μαζί μου.
Και επίσης πολύ, πολύ ιδρωμένος και εμ...χωρίς μπλούζα και...
Μάλλον καρφωνόμουν που τον κοιτούσα μ' ανοιχτό στόμα και μου έλυσε την απορία αμέσως!

- Ήμουν στο γυμναστήριο. Έχω διαμορφώσει ένα δωμάτιο και το έκανα γυμναστήριο.
Απλά κούνησα το κεφάλι.

Με αντιμετώπιζε σα να ήμουν μια άγνωστη. Σα να ήταν το πιο περίεργο πράγμα στον κόσμο που ήρθα να τον δω!

Εμένα όμως μου έλειψε!
Δεν είχα συνειδητοποιήσει ως τώρα πόσο τον είχα ανάγκη, πόσο τον αναζητούσα, πόσο τον ήθελα στη ζωή μου!

Προσπαθούσα να είμαι δυνατή αλλά μου ήταν δύσκολο.
Εγώ ήμουν αυτή που έφταιγε! Εγώ έπρεπε να του ζητήσω συγνώμη!

Έσκυψα το κεφάλι και τον πλησίασα.

- Μπορώ να περάσω ή ενοχλώ;

Ρώτησα.

Έκανε στην άκρη να περάσω!

- Έτσι κι αλλιώς μόνος μου είμαι. Δεν ενοχλείς!

Παραξενεύτηκα μ' αυτό που είπε.

- Κι οι γονείς σου;

- Πήγαν να μείνουν στο παλιό μου σπίτι. Εκεί που έμενα με τη γιαγιά! Δεν ήθελαν να μ' ενοχλούν και να είναι μες στα πόδια μου...

- Λογικό είναι. Πώς είναι η μητέρα σου; Θυμάται;

- Ναι, την παρακολουθούν στο νοσοκομείο κι έχει κάνει μεγάλη πρόοδο! Τα περισσότερα τα θυμάται τώρα πια! Τη βοήθησαν τα άλμπουμ και οι φωτογραφίες να θυμηθεί κι αυτά που της διηγείται ο μπαμπάς!...

- Ωραία, χαίρομαι!

Στ' αλήθεια χαιρόμουν! Έμοιαζε μ' ένα θαύμα!

- Η επιθυμία σου πραγματοποιήθηκε!

- Τί πράγμα;

- Η επιθυμία που είχες από παιδί!...

Γέλασε μ' αυτό που είπα.

- Αν θυμάσαι καλά Νταϊάνα η επιθυμία μου ήταν να γίνω πιλότος, αλλά αυτό μου ήταν αδύνατο!...

-... για να οδηγήσεις αεροπλάνο και να βρεις τους γονείς σου! Και ορίστε που τους βρήκες, χωρίς να χρειαστεί να γίνεις πιλότος!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now