Κεφάλαιο 50

196 22 13
                                    

💖 Νταϊάνα 💖

Το 'πε και το 'κανε. Δεν περίμενα να περάσουν λίγες μέρες, να προετοιμάσω τους δικούς μου, την επόμενη κιόλας μέρα, ειδοποίησε ότι θα ερχόταν με τους γονείς του!

- Στηβ! Ήρθες....με τους γονείς σου!

Είπα καθώς τους χαιρέτησα!

- Περάστε!

- Νταϊάνα, πόσο χαίρομαι που σε βλέπω!

Με αγκάλιασε η Πέγκυ!

- Κι εγώ χαίρομαι που είστε καλά!!

- Στηβ ας προχωρήσουμε να δούμε τους γονείς της Νταϊάνας!

- Ναι πατέρα!

- Μαμά! Μπαμπά! Από δω....

- Κ. Τζέυ, κ. Σιέννα, από εδώ να σας γνωρίσω τους γονείς μου!

Είπε ο Στηβ όλο περηφάνια και μ' ένα χαμόγελο ζεστό!

Είχα ενημερώσει τους γονείς μου για την υπόθεση που είχα μπλεχτεί και τους είπα ότι δεν ήταν απλή υπόθεση, ήταν προσωπική. Αλλά δεν τους είπα λεπτομέρειες γιατί κατά πρώτον είχε να κάνει με τον πρωθυπουργό, οπότε ήταν απόρρητη και κατά δεύτερον, θυμόμουν την υπόσχεση του Στηβ στους γονείς μου πριν 16 χρόνια, όταν είπε ότι θα τους βρει και θα τους φέρει να τους γνωρίσουν ο μπαμπάς και η μαμά. Ήθελα ο ίδιος ο Στηβ να τους το πει και να επισφραγίσει έτσι την υπόσχεσή του!

Η αντίδραση των γονιών μου ήταν αναμενόμενη. Αλληλοκοιτάχτηκαν μ' έκπληξη! Δεν το πίστευαν ακόμα!

- Στηβ...εσύ μας είπες ότι χάθηκαν οι γονείς σου σε αεροπορικό δυστύχημα...

- Έτσι ακριβώς ήταν! Αλλά σας είχα πει ότι πίστευα πως ήταν ζωντανοί! Το ήξερα μέσα μου, το ένιωθα! Η μοίρα θέλησε να ξαναβρεθούμε, να ξαναγίνουμε οικογένεια. Μπορεί να πέρασαν αρκετά χρόνια, αλλά σημασία έχει ότι είμαστε μαζί!

Οι γονείς μου συγκινήθηκαν! Πάντα θεωρούσαν τον Στηβ μέλος της οικογένειάς μας!

Τον πατέρα μου σπάνια τον είχα δει να συγκινείται, αλλά με τον Στηβ είχε ένα ιδιαίτερο δέσιμο. Μου είχε πει ότι είχαν παρόμοιο παρελθόν και μπορούσε να τον καταλάβει πώς ένιωθε!
Τώρα όμως υπήρχε μια διαφορά: ο Στηβ βρήκε τους γονείς του και είναι μαζί, ευτυχισμένοι!
Ο μπαμπάς είχε χάσει τη μητέρα του όταν γεννήθηκε και τον πατέρα του, πριν αρκετά χρόνια από καρκίνο του ύπατος!

Παρολαυτά όμως, ήταν συγκινημένος! Ήξερα ότι χαιρόταν πολύ με τον Στηβ. Είχε πάρει ακόμα και το μέρος του όταν αρνήθηκα την πρόταση γάμου τότε, στο νοσοκομείο και εμένα δε μου μιλούσε καν!

GAME OF Lies, Book 5 : "Lies beneath" (Ολοκληρωμένη)Where stories live. Discover now