BÖLÜM 1

3.4K 131 40
                                    

Hadi Bismillah
İlk bölüm yeni kitap çok heyecanlıyım..
Bu hikaye sizin istekleriniz üzerine çıktı umarım severek okursunuz.
Ben çok mutluyum ve heyecanlıyım yeniden sizlerle bir arada olmak harika...
Ne kadar çok yorum ve oy gelirse o kadar hızlı gelir bölümler haberiniz olsun..
  Bu bölümü canım, bitanem kuşum Yavbah_Aytolum a ithaf ediyorum ilk bölüm senin kuşum..

İYİ OKUMALAR
                      💫💫💫💫💫

Bölüm şarkımız:
Benim Hayatım Bu (Atakan Ilgazdağ)

" Unutma; onu artık unuttum demek
bir kez daha hatırlamaktır aslında."

“Nazlı kim aramış?”

“ Eda” diyerek masaya Baharın karşısına oturdu.

“ Lisedeki Eda mı?” dedi Bahar.

Nazlı da çayını yudumlarken kafa salladı. Tabi o sırada Baharın yüzünün düştüğünü gördü.

“ Bahar yine onu mu hatırladın?”

“ Ne zaman aklımdan çıktı ki.” dedi Bahar tabağındaki zeytinlerle oynarken.

“ Bahar, bak 7 yıl, koskoca 7 yıl oldu. Unut artık şunu.”

Bahar bakışlarını Nazlıya çevirdi.

“ Denemedim zannediyorsun. Kaç kere denedim ama olmuyor işte. Bir şarkı dinliyorum aklıma geliyor, birşey görüyorum aklıma geliyor. Gökyüzüne bakınca bile aklıma geliyor ben nasıl unutayım söylesene “

“ O çocuk başına onca şey açtı sen hala onu seviyorsun gerçekten bravo. Biz İstanbul'daki okuldan atılıp buraya gelmemizin sebebi o”

 “ O da benim salaklığım olsun Nazlı sen takma beni” dedi Bahar ve hızla ayağa kalkıp odasına gitti.

“ Offf, şimdi git bu kafayla sunum yap” dedi Nazlı kendi kendine.

                       💫💫💫

“ Yavuz, Yavuz” diyerek odaya girdi Eylem.

Yavuz bavulunun fermuarını çekerken kapıdan giren Eyleme baktı.

“ Efendim”

“ Zeynep seninle geliyor di mi?”

“ Eylem ben çocuğu İzmire nasıl götüreyim ayrıca götürsem kim bakacak”

“ Ya Su ile gitmiyor musunuz? Hadi nolur”

“ Fethiye bıraksana”

“ Fethi Ankaraya gitti görev için beni de istihbarata çağırdılar.”

“ Off Eylem tamam tamam”  dedi Yavuz bıkkınlıkla

“ Oy yerim seni ben, sen olmasan napardım bilmiyorum” dedi ve hızla odadan çıktı.

💫💫💫

 Yavuz, Zeynep'i Su’yun yanına bırakıp konferans yapılacak mekana geldi ve asansöre bindi. Asansöre binince elindeki dosyalara son kez incelemeye başladı.

Bahardan

 Nazlı'nın unuttuğu dosyaları arabadan çıkarıp, elime aldım ve hızla ilerledim. Bugün Nazlı'nın Türkiye genelindeki mimarlar ile bir konferansı vardı ama sabah evden çıkarken dosyaları unutmuştu. Bende bugün izinli olunca o getirmiştim.

UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin