Millet birşey dicem yorumlar ve oylar az bu yüzden bölümler geç gelmeye başlıyor
İYİ OKUMALAR
💫💫💫💫Bahar Nazlının söylediklerine hiçbir cevap vermedim.
“ Karar senin Bahar.” dedi Nazlı ve hızlı
adımlarla yukarı çıktı. Baharın gözünden yaşlar akarken çalan telefonu ile gözyaşlarını silip açtı telefonu.
“ Efendim” dedi boğuk sesle
“ Bahar sonunda, meraktan çatladım burda.” dedi Yavuz endişeli ses tonuyla.
Bahardan bir cevap gelmezken Yavuz meraklandı.
“ Bahar iyi misin” dedi.
“ Yavuz sana ihriyacım var.” diyebildi Bahar birtek.
“ Tamam birtanem ben hemen geliyorum.” dedi ve hemen telefonu kapattı Yavuz.
Bahar dizlerini kendine çekmiş ağlarken telefonuna gelen bildirim sesiyle toplandı.
“ Dışarıdayım, gel”
Bahar ayağa kalkıp montunu bile giymeden dışarı çıktı.
Gözlerindeki yaşları silerken hala ağlıyordu. Yavuz uzaktan gelen Baharın ağladığını görünce hızla indi arabadan ve Baharın yanına adımladı.
“ Canım noldu.” deyip yüzünü avuçladı Yavuz.
Bahar birşey demeden direk sarıldı Yavuza. Yüzünü Yavuzun boynuna gömüp ağlarken hıçkırıklar içindeydi.
“ Bahar, güzelim nolur birşey söyle korkuyorum bak” dedi Yavuz.
“ Nazlı.” dedi.
“ Noldu Nazlıya?”
“ İlişkimizi öğrenmiş şimdi de seçim yapmamı istiyor. Yavuz ben ikinizi de bırakamam ki.” dedi.
“ Tamam güzelim, gel” dedi Yavuz ve Baharı arabaya doğru yürüttü. Baharı arabaya bindirdi. Sonra da kendi bindi.
Deniz kenarına gelmişlerdi. Baharın sakin bir yerde dinlenmesi gerektiğini düşündüğü için getirmişti.
Yavuz arabadan inip, Baharın olduğu tarafa geldi.
“ Hadi gel canım”
Bahar arabadan inerken Yavuz üzerindeki ceketi çıkarıp Bahara verdi.
Bahar ilk başta itiraz etse, Yavuz izin vermedi.
Deniz kenarındaki taşlara otururlarken Yavuz Bahara doğru dönüp oturdu. Bahar Yavuza dikti gözlerini
“ Ben napıcam Yavuz” dedi ağlamaklı sesle
“ Şşşşt. Tamam. Bir çözüm yolu bulucaz canım” dedi Yavuz Baharın kolunu okşarken.
“ Nazlı ben ile onun arasında bir seçim yapmanı istedi dedin dimi?” dedi Yavuz.
“ Evet ama ben sensiz olmak istemiyorum ama o da benim kardeşim.” dedi Bahar ve elini saçlarına daldırdı. Yavuz düşünürken aklına gelen şeyi söyledi.
“ Nazlıyla ben konuşsam” dedi.
“ Yok sen konuşursan daha da sinirlenir.Offf ben napıcam ya”
“ Tamam gel buraya” dedi ve sımsıkı sardı Baharı Yavuz.
Yavuz Baharların evine gelince durdurdu arabayı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAMAK
FanfictionMimar&Doktor Başarılardan başarılara koşan bir Doktor Gecelerin adamı bir Mimar İzmirden İstanbul'a gelen bir aşk hikayesi.. Herşey yeniden başlamaya çalışan bir aşk hikayesi ama sonu mutlu olmayan.. Asker&Doktor