BÖLÜM 40

1.3K 92 27
                                    

     

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

 
   

 Bahar Yavuz’un sözleri ile arkasını döndü. O sırada Yavuz yatağını biraz daha dikleştirdi.

“ Yavuz sen ne diyorsun?”

“ Duydun. Velayetini almak istiyorum”

“ Yavuz böyle birşey yapamazsın, o benimde oğlum. Ayrıca sen askersin nasıl bakıcaksın”

“ Orası seni hiç ilgilendirmiyor. Ben oğlumun Velayetini almak istiyorum bu kadar”

Bahar elindeki malzemeleri sinirle masaya bıraktı.

“ Yavuz nerden çıktı bu”

“ Bir yerden çıktığı yok sen çok çabuk unutabilen birisin ilerlerde Arda ile çocuğunuz filan olur sonra oğlumu unutursun çocuğun hayatı için uğraşıyorum ben”

Bahar Yavuzun dedikleri ile sinirle yanındaki sandalyeye oturdu.

“ Hiçbir şey bildiğin yok ve şu an kırıcı konuşuyorsun.”

“ Neyi bilmem gerekiyor acaba, yoksa senden öğrendiğim gibi seni dinlemesem mi? Nasıl olur he”

“ Yaşadıklarını bana mı yaşatmaya çalışıyorsun.”

Yavuz birşey demedi ve cama doğru bakmaya devam etti.

“ Arda ile biz gerçekten evli sadece tayinim çıkmıştı ve gitmemem için evlenmiştik. Boşanıcaz.”

Yavuz gözlerini camdan çekip Bahara baktı. Ve alaylı güldü

“ Gerçek aşka dönüşür o merak etme” dedi Yavuz.

“ YA SEN SALAK MISIN? BEN HALA SENİ SEVİYORUM. SANA OLAN ÖZLEMİMDEN GEBERİYORUM BURDA. BUNU GÖREMEYECEK KADAR KÖR MÜSÜN?” diye bağırarak konuştu Bahar. Çok sinirlenmişti ve en sonunda patlamıştı.

“ Sen kör ettin beni.” dedi sakince. Sanki bunların hiçbiri umurunda değilmiş gibi.

“ Benim tanıdığım Yavuz bu değil. Benim aşık olduğum Yavuz Karasu bu değil” dedi ve ayağa kalktı ama Yavuzun bağırma sesi ile irkildi.

“ ÖLDÜ. SENİ AŞIK OLDUĞUNU YAVUZ KARASU ÖLDÜ. HEMDE SEN ÖLDÜRDÜN!”

Bahar birşey demeden bakarken devam etti Yavuz.

“ Günlerce yalvardım sana ama sen sadece inadın yüzünden bizi bu hale getirdin. Artık eski Yavuz Karasu yok. Evet kalbimde hala senin aşkın var” dedi ve yaralı olan göğsünün üstüne vurdu.

“ Aklımda hala senin gülünce kısılan gözlerin var” dedi ve başına vurdu.

“ Ama artık acı çekmekten yoruldum. Şu an 27 yaşında değil de 100 yaşında gibi hissediyorum.”

UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin