- Multimedya Baharın elbisesi -
Bahar Yavuz'un 10 dakikadır gelmemesi ile ayağa kalktı. Kapının açık olduğunu görünce hızla dışarı çıktı ve yerdeki baygın yatan Yavuz'u gördü.Korkuyla baktı ve hızla yanına çöktü.
" Yavuz, Yavuz canım uyan" diye başını tuttu. O sırada vücudunu kontrol altına etti yara falan var mı diye ama birşey yoktu.
" Yavuz, Yavuz aç gözünü"
Gözyaşları ile Yavuz'u uyandırmaya çalışırken arkasından bir ses duydu.
" Bahar yenge"
Başını çevirdiğinde timin geldiğini gördü.
" Komutanım" diye yanına geldiler hepsi.
" Bahar noldu" dedi Fethi.
" Bilmiyorum, kapı çalmıştı açmaya geldi bir süre geri gelmedi bakmaya geldiğimde bu haldeydi."
Yavuz'u içeri taşıyıp koltuğa yatırdılar. Bahar Yavuz'un nabzını filan kontrol etti bir sorun yoktu. Hepsi uyanmasını bekliyordu.
Yavuz gözlerini yavaş yavaş aralarken karşısında direk Baharı gördü. Boynundaki acı ile doğruldu. Herkes bakışlarını Yavuz'a çevirirken Bahar hızla yanına gitti ve yardım etti.
" Dur kalkma"
" Komutanım" diyerek ayaklandı Fethi.
Yavuz Baharın zoruyla oturdu. Elini boynuna getirdi ve ovdu.
" Noldu sana komutanım" dedi Keşanlı.
" Bilmiyorum, kapıya çıktım sonrası yok"
" Biri falan mı vurdu"
" Galiba"
" Tamam komutanım,biz kameralara bakarız"
" Abartacak birÅŸey yok,siz neden geldiniz?"
" Gidelim mi" dedi çaylak.
" Hayır bir sorun mu var"
" Yok, seni merak ettik o yüzden gelmiştik" dedi Fethi garip bakışlarla. Kimse Yavuz'un tavırlarına anlam veremiyordu. Time döndü Fethi.
" Kalkalım beyler" dedi ve hepsi ayağa kalktı.
Çaylak Yavuz'a döndü.
" Komutanım bugün Suyun doğum günü yarın akşam sürpriz yapıcaz. Sizde gelin"
Yavuz başını salladı. Çaylak Bahar'a baktı. O da başını sallayınca
" Görüşürüz komutanım, görüşürüz Bahar" dediler ve kapıya ilerlediler. Bahar onları geçirirken Fethi durdu
"Bahar birşey olursa haber ver. Biz giderken bakarız etrafa"
" Tamam sağol merak etme. Yavuz tavırlarına pek anlam veremedim kusura bakmayın olur mu?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAMAK
FanfictionMimar&Doktor Başarılardan başarılara koşan bir Doktor Gecelerin adamı bir Mimar İzmirden İstanbul'a gelen bir aşk hikayesi.. Herşey yeniden başlamaya çalışan bir aşk hikayesi ama sonu mutlu olmayan.. Asker&Doktor