BÖLÜM 43

1.1K 89 17
                                    

Bölüm sınırı ne zaman doalarsa o an gelir,hadi bakalım....
   100 Oy 60 Yorum

“ Yavuz,Yavuz” diye Bahar seslendi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

“ Yavuz,Yavuz” diye Bahar seslendi. Yüzünü avuçladı..

Yavuz kendini toplayınca elini yanağındaki Baharın elinin üstüne koydu.

“İyiyim” dedi zorla

“ Değilsin, noluyo Yavuz” dedi Bahar dolu gözleri ile

“ Canım bir şeyim yok, odamıza Gidelim gel” dedi.

“ Yavuz hastaneye gidicez hadi”

“ Bahar, bayadır uyumuyorum sadece başım döndü” diye bir yalan uydurdu.

“ Yavuz..”

“ Bahar ,hadi canım” dedi ve salondan dışarı çıktı.

Odaya gidince ikiside üstünü değiştirdikten sonra Bahar yatağa girdi. Yavuz da oğlunun başına bir öpücük kondurdu.

 Bahar Yavuz'un girmesi ile hızla sokuldu. Yavuz'da sımsıkı sardı Baharı..

 Yavuz'un bir eli Baharın belinde dururken diğer elinin parmakları ile Baharın dudağını okşuyordu.

 “ Seni çok seviyorum” dedi Bahar aniden.

 “ Seni çok seviyorum” dedi Yavuz da Baharın kulağına.

Yavuz elini Baharın tişörtünün altına doğru götürdü ve belini okşamaya başladı. Bahar huylanırken bir yandan da hoşuna gidiyordu.

 “ Elin uslu dursun Yavuz” dedi net bir şekilde.

 “ Napıyorum ki” dedi Yavuz çocuk gibi. Sonra elini daha da yukarı çıkardı.

 “ Yavuzzzzz” dedi Bahar ve başını kaldırdı.

 “ Sevdiğim kadını özlemiş olamaz mıyım?”

 “ Olabilirsin ama evlenmeden olmaz”

Yavuz gözlerini kapatıp güldü.

“ Allah'ım ya, ben bu işi halledicem  ama o zaman elimden kaçamazsın doktor hanım”

Bahar kocaman güldü.

 “ Kaçmak isteyen Yok zaten” dedi ve Yavuz'un dudaklarına hızlıca öpüp arkasını döndü ve sırtını Yavuz'un göğsüne yasladı..

 “ Off, Off”

3 AY SONRA

    Bahar gözlerini duyduğu sesler ile açtı. Karşısında gördüğü manzara ile kocaman gülümsedi..

Yanında sesli sesli gülen oğlu ve onunla oynayan kocasını gördü. Yiğit uyanmış Yavuz ile oynamaya bile başlamıştı.

 Yavuz ve Bahar evlenmişti. Yavuz dediği hafta içinde tüm hazırlıkları yapıp sürpriz bir nikahla tekrar evlenmişlerdi. Yiğit 1 yaşında olmuştu gün geçtikçe büyüyor ve çok yakışıklı bir çocuk oluyordu. Bahar ise huzurluydu çektiği  zor günlerin sonu böyle olduğu için mutluydu. Ailesiyle, sevdikleri ile mesleğiyle…

UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin