Bölüm 29

1.1K 80 58
                                    

İyi Okumalar
💫💫💫💫

Bahar annesi ve babasını karşısında oturup sohbet ederken görünce şaşırarak baktı.

“Noluyo burda”

“ Hoşgeldin kızım” dedi Funda ve kızına sarılmak için yaklaştı. Bahar hızla geri çekildi.

“ Hoşgeldin mi? Babam arıyor kalp krizi geçirdiğini söylüyor ama senin hiçbir şeyin yok biri bana ne olduğunu anlatabilir mi artık”

“ Yanımıza başka türlü gelmezdin.” dedi Yıldırım vr ayağa kalktı. Gözleri Yavuzun üzerinde iken

“Bunun ne işi var senin yanında”

“ Bu dediğin kişi benim kocam. Ayrıca siz ne yapmaya çalışıyorsunuz ya ben yol boyu mahvoldum sizin haberiniz var mı?”

“ Kızım biz sadece”

“ Birincisi bana kızım deme, ikincisi sizin bana bir işiniz düştüğü için böyle davranıyorsunuz dimi?” dedi Bahar anne babasının aklını okur.

“ Bahar”

“ Ne Bahar Bahar ne ya. Ben perişan oldum, siz beni o evden kovduğunuz günden sonra ben bittim sizin haberiniz var mı şimdi de karşıma gelmiş kızım diyorsunuz.”

Bahar bunları söylerken gözünden yaşlar akmaya başlamıştı. Yavuz kenarda duruyordu hiçbir şey yapmıyordu çünkü yapabilecek bir şeyi yoktu.

 “ Sen kendi hayatını bu adamla evlenerek bitirmişsin. Biz seni bu adam yüzünden bırakmadık mı? Sen gidip bir de evlenmişsin”

Dedi Yıldırım. Yavuz başını öne eğerken Bahar konuştu.

“ Beni Yavuz yüzünden bırakmadınız, siz kendi kariyeriniz, kaliteniz için bıraktınız. Ben sizin yüzünden doğduğum güne lanet ettim be” dedi Bahar. Gözyaşlarını hızla silip devam etti.

“ Bundan sonra sizin ölüm haberiniz bile gelse yanınıza gelmem bunu da bilin” dedi Bahar ve hızla odadan çıktı. Yavuz peşinden çıkacağı sırada Yıldırım durdurdu.

“ Bana bak. Ayrılıcaksın Bahardan. Onu üzmene izin vermem.”

“ Emin olun sizin üzdüğünüz kadar mutlu edicem Baharı.” dedi Yavuz. Sonra Funda atladı lafa.

“ Sen kendi annenle ilgilenmemişsin kadın intihar etmiş şimdi benim kızımı mı intihar ettireceksin”

Funda sözleri Yavuzun beynine kurşun gibi saplandı. Gözlerindeki sinirle onlara baktı v4 hiçbir şey demeden odadan çıktı.

Hızla bahçeye geldi. Baharın arabada olduğunu düşündü. Arabaya gideceği sırada bir banka oturmuş ağlayan Baharı görünce hızla yanına gitti.

“ Bahar”

Bahar bakışlarını Yavuza çevirdiğinde Yavuz hızla sarıldı. Bahar hıçkırıklar içinde ağlarken

“ Canım” dedi ve saçını okşamaya başladı.

💫💫💫

UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin