BÖLÜM 28

1.2K 81 51
                                    

Bölüm geç geldiği için çok özür dilerim çok yoğun ve zor bir hafta geçirdim yeni bölümü anca yazabildim

İyi Okumalar
💫

İki aşığın tek derdi mutlu olmak değildir, zaten olmamalı da. İki aşık yan yanayken üzgün de olsa sinirli de olsa birbirlerinin yanlarında olmalılar. Tıpkı Yavuz ve Bahar gibi bir olmalılar, tıpkı YavBah gibi…

Bahar üstündeki gelinliğin eteklerini düzeltti. Tam bir melek olmuştu. Beyaz melek. Saçlarını düzelttikten sonra  rujunu tazeledikten sonra hazır olmuştu tam anlamıyla. O kadar heyecanlıydı ki. Eli ayağı titriyor bir aksilik çıkacak diye ödü kopuyordu.

O sırada yan taraftaki odada hazırlanan Yavuz ise saçını düzeltip, üstüne baktı. Smokin giymeyi asla sevmezdi ama bugün için ne yapsa değerdi. Kol düğmelerini de düzelttikten sonra odadan çıkmak için kapıya yöneldi. Artık vakit gelmişti tüm misafirler tamamdı. Zaten çok kişi de yoktu. Mart ayında oldukları için ve havanın güzel olmasından yararlanarak açık havada düğün yapacaklardı. Harika bir yer hazırlanmışdı. Herşey harikaydı.

Yavuz 1 haftanın özlemi ile gelin odasının önüne geldi. Kapıyı iki kere tıklattı ve içeri girdi. Bahar arkası dönük bir şekilde aynaya bakıyordu.

Yavuz içeri girdiği an Baharı aşağıdan yukarı doğru süzdü. Bahar doğru ilerlerken Bahar yavaşça arkasını döndü.

Yavuz ile gözgöze geldiği ikisinin de gözlerinin içi parladı. Yavuz Baharın güzelliği ile mest olurken Baharın da durumu farklı değildi.

“ Çok güzelsin” dedi Yavuz. O anın heyecanı ile ağzından iki kelime dökülebilmişti.

“ Sende çok yakışıklısın” dedi Bahar. Yavuz Bahara yaklaştı ve ellerini Baharın belinde birleştirip sımsıkı sarıldı.

“ Çok özledim seni”

“ Bende seni özledim”

Yavuz Bahardan ayrılırken yüzünü avuçladı..

“ O Eylemden bunun hesabını sorucam” dedi. Bahar gülerken Yavuz ellerini Baharın yüzünden çekti.

“ Müstakbel  Bahar Karasu” dedi. Bahar parlayan gözleri ile Yavuza baktı. Yavuz elini uzattı.

“ Misafirlerimiz bizi bekliyor  aşağı inelim mi?”

Bahar uzatılan eli tuttu.

 “ Ama önce” dedi ve Baharın sağ elindeki yüzükleri çıkarttı.

Bahar Yavuz'un ne yaptığını anlayınca sol elini uzattı. Yavuz yüzükleri Baharın sol eline taktı. Elini dudaklarına götürdü ve bir öpücük kondurdu. Bahar gülümseyerek bakarken bu sefer Yavuzun parmağından çıkardı yüzüğü ve sol eline geçirdi.

“ Hadi gidelim”

💫 💫 💫 💫 💫

   “ Siz Bahar Kutlu hiçbir baskı altında kalmadan Yavuz Karasuyu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?”

 Bahar Yavuza baktı ve sonra

“Evett” dedi. Salondan kocaman alkış koparken

“ Siz Yavuz Karasu hiçbir baskı altında kalmadan Bahar Kutluyu eşiniz olarak kabul ediyor musunuz?”

 “ Evet” dedi Yavuz da. Nikah memuru şahitlere - Nazlı ve Ateş'e- de sorduktan sonra tekrar Yavuz ve Bahara döndü.

“ Benden belediye başkanının bana verdiği yetkiye dayanarak sizi karı koca ilan ediyorum. Bunu da gelin hanıma verelim” dedi. Evlilik cüzdanını Bahar uzattı. Bahar eline aldı ve hafifçe salladı. Salondan tekrar bir alkış koparken Bahar Yavuza döndü. Yavuz Baharın yüzünü avuçladı ve dudağına minik bir öpücük kondurdu.

UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin