İyi Okumalar
💫💫💫💫💫Bahar karakolda bir o yana bir bu yana gidiyordu. Yavuz'u nezarethaneye almışlardı. Bahar da hemen Ateşi aramıştı.
Kapıdan giren Ateş, Eylem ve Fethi ile hızla yanına gitti.
“ Bahar, nerde Yavuz?”
“ Nezarethanede.” dedi dolu gözleriyle.
“ Tamam tamam dur halledicez bir yanlış anlaşılma falan olmuştur.” dedi Fethi ve etrafına baktı.
O sırada gelen polis memuru ile hızla ona döndüler. Fethi tanıdığı yüzle hızla lafa atladı
“Burak , neden alındı Yavuz.” dedi.
“ Şimdi baktım kardeşim. Boran diye biri şikayet etmiş. Bir de darp raporu var.”
Bahar duyduğu isim ile şaşırırken hızla konuştu.
“ Nasıl ya? Yavuz yapmaz öyle birşey. Ateş sende bilirsin yapmadı dimi?” dedi Bahar umut dolu gözlerle. Ateş cevap vermek yerine başını öne eğince hepsi anladı sorun olduğunu..
“ Gözü döndü bir kere, sonra tutamadım zaten”
Bahar elini alnına koyarken sessizce konuştu.
“ Ah, Yavuz ah.”
“ Burak ne yapabiliriz.”
“ Şu an şikayetçinin şikayetini geri almasından başka yapacak birşey yok.” dedi ve gitti. Eylem sessizce izliyordu olanları. Ne yapacağını bilmiyordu çünkü.
Bahar etrafına bakarken uzaktan onları sırıtarak izleyen Boranı görünce hızlıca oraya yürüdü. Boran Baharın geldiğini görünce duvarın arkasına geçerken diğerlerini Baharın arkasından baktı nereye gittiğini anlamadı.
“ Nereye gidiyor bu?”
Ateş anlamazken Fethi konuştu.
“ Eylem bugün yapma bari yaa.”
💫💫💫
Eylem, Fethi ve Ateş bekliyordu belki birşey olur diye ama Bahar ortalıkta yoktu .Ateşlerin yanına gelip Evden Nazlının çağırdığını söyleyip gitmişti. 3’üde Yavuz içerdeyken Baharın gitmesine anlam vermese de bir şey demedi. Eylem oturduğu yerde gözlerini yere sabitlenmiş bir şekilde duruyordu. Bir şey düşündüğü o kadar belliydi ki..
O sırada Burak gülerek geldi yanlarına
“ Hayırlı olsun millet. Yavuz çıkıyor.”
“ Nasıl ya?” dedi Fethi
“ Boran denilen adam şikayetini geri almış”
“ Oh be..” deyip Ateş Fethi birbirine sarıldı. Eylem de sessizce konuştu.
“ Yapma bunu Bahar yapma”
Yavuz çıkıp yanlarına gelirken Ateş hızla yanına geldi.
“ Kardeşim” dedi ve sarıldı.
“ Ateş Boran şikayetini nasıl geri aldı siz mi birşey yaptınız?” dedi çatık kaşlarla
“ Biz de anlamadık, aman boşver çıktın mı çıktın” dedi Fethi de. Hepsi ile tek tek sarıldıktan sonra..
Yavuzun gözleri Baharı ararken sordu.
“ Bahar nerede?”
“ Evden Nazlı çağırmış bize öyle dedi zaten hızla da gitti..”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAMAK
FanfictionMimar&Doktor Başarılardan başarılara koşan bir Doktor Gecelerin adamı bir Mimar İzmirden İstanbul'a gelen bir aşk hikayesi.. Herşey yeniden başlamaya çalışan bir aşk hikayesi ama sonu mutlu olmayan.. Asker&Doktor