BÖLÜM 2

2.3K 122 93
                                    

Yeni bölüm geldi...

Arkadaşlar kitabı sevdiniz mi?

Yorum ve oy sayılarına bakıyorum da pek beğenmiş gibi değil eğer beğenmediyseniz kaldırırım kitabı...

Hadi bakalım

İYİ OKUMALAR

Bölüm şarkımız: Tepetaklak
Ceren Gündoğdu

"Kalbin kemiği yok diye kırılmaz mı sandın... "

💫1 hafta sonra💫

Bahardan

“ Efendim Boran”

“ Bahar nasılsın”

“İyiyim sen”

“ İzmirdesin di mi?”

“ Hayır”

 Zorla cevap veriyordum telefonun arkasından ne kadar gözlerimi devirsemde telefonu kapatamıyorum.

“ Nasıl ya neredesin”

“ Benim tayinim çıktı bu yüzden İstanbul'a geldim, Nazlıyla”

“ Hadi ya üzüldüm. Bahar teklifi-”

“ Boran benim acil bir işim var sonra konuşuruz”

Dedim ve cevap beklemeden kapattım telefonu.

Geçen ay bana ‘ seni seviyorum’ dedi ve sevgilisi olmamı istedi ama ben istemiyorum ve neredeyse 1 aydır görüşmemek için kaçıyorum bu tayin işi de iyi oldu. 7 yıl önce bıraktığı İstanbula geri döndüm. Bu bana çok iyi geldi..

“ Teyze kızım”

“ Efendim kelebek” diyerek cevap verdim bana seslenen Nazlıya..

Gelip yanıma oturdu. Evimizin terasından köprü manzarasına karşın oturuyorduk.

“ Bak yepyeni bir hayata başlıyoruz.” dedi gülerek. Ben de tebessüm ettim.

“ Bundan sonra kendimize yeni tertemiz bir sayfa açıcaz. Yeni işimiz, evimiz artık eskiler yok tamam mı?”

“ Tamam tamam da Nazlı konuyu nereye getirmeye çalıştığını biliyorum. Benden herşeyi iste ama onu unutmamı isteme, hele de bir hafta önce onu görmüşken” dedim.

Biliyorum Yavuzu unut, o İzmirde kaldı hayatına bak ve belki yeniden aşık ol diyecekti. O yüzden önceden cevabı verdim. Şimdi büyük ihtimal ayağa kalkacak ve bana unut artık şunu diye bağıracak…

“ Bahar, kimse senin gibi sevemez biliyorsun dimi?”

Ben şaşkınlık ile başımı Nazlıya çevirdim.

“ Ne demek o”

“ Yavuzun sana yaptığı onca şeye rağmen sen sevmeye devam etti, sonra 7 yıl geçti ama sen hala sevmeye devam ediyorsun. Senin aşkın hafife alınacak cinsten değil”

dedi. Benim gözlerim doldu.

   Belki haklıydı belki haksız. Allah biliyor ya 7 yıldır sevgim bir gram azalmadı. Anlamadığım birşey var bana, yaptıkları onca şeyden sonra hala ona nasıl bu kadar aşığım bilmiyorum.

Sanki kalbim diyor ki o çok iyi biri ondan vazgeçme..

Tabi bu ne kadar doğru bilinmez. Belki de benim sevgim çok güzel ama sevgimi haketmeyen kişileri sevdim…

UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin