BÖLÜM 6

1.8K 100 59
                                    

İyi Okumalar
💫💫💫

Bölüm şarkımız :
Belki de aşık oldun - Pera

Bölüm sözümüz :
Bende de bir kalp olduğunu unuttun galiba
         
Y

avuz umut dolu gözlerle Bahara baktı. Ama Bahar o an aklına yaşadıkları geldi, ne kadar üzüldüğü geldi evet çok seviyordu ama onca olan şeylerden sonra nasıl güvenebilirdi ki.
  Iki yana ayrıldı. Ya kabul edecek ya da vazgeçecek. Bahar o an inanamadı Yavuza. Bu kadar seviyordu neden onu rezil etmişti. Okuldan atılma sebebi Eylemmiş nasıl bir sebep olabilir ki aşkının önüne geçecek kadar…

   Bahar o 1 dakikalık sürede çok düşündü. Aklında tek soru vardı:
Gerçekten seviyor mu?
Ya oyun yapıyorsa ya yine onu kırmak için yapıyorsa…

“Bahar?”
Yavuzun sesiyle kendine geldi. O an kararını verdi. Ne kadar bu olayların açıklaması olursa olsun bu kadar hızlı güvenemezdi bunu yapamazdı. Belki Bahar için uzaktan sevmek daha iyiydi..
“Yavuz böyle birşeyi yapamam” dedi. Yavuz anında yüzünü düşürürken
“ Neden?” deyip bir adım geriledi
“ Yavuz, ben kolay şeyler yaşamadım. Ben okuldan atıldım, rezil oldum, ailem beni reddetti. Bunlar kolay mı? Bunca olan şeye rağmen sana güvenemem. Sen benim aklımda yıllardır olduğu gibi beni rezil etmeyen, okuldan attırmayam gökyüzü gözlü çocuk olarak kal.” dedi Bahar…

  “ Ben bu zamana muazzam bir hayat yaşamadım Bahar. Sen gördükten sonra dedim ki artık güzel olacak..” dedi.
Dolan gözlerini odada dolaştırdı Yavuz ve derin bir nefes aldı.
“ Peki. Senin istediğin gibi olsun. Ama şunu unuttun galiba . Bende de bir kalp var.”
  Yavuz hızlı adımlarla çıktı odadan. Aynı hızla hastaneden çıktı. Telefonu çıkardı ve Fethiyi aradı. Fethi telefonu açınca
“ Deryayı hastaneden alırsınız, serumu bitti. Ben yokum” dedi hem sinirli hem üzgün sesiyle.
Fethinin cevap vermesini beklemeden kapattı. Arabaya bindikten sonra telefonu kapattı ve torpidoya attı…

    Bahar kapının hızla kapatılma sesiyle irkildi. Derin bir “of” çekip oradaki sandalyeye oturdu.
Saate baktı. 4'e geliyordu.
Bir yanı diyordu ki iyi yaptın  bir yanı ise naptın sen diye kendini yiyordu.
Telefonun çalması ile hızla cebinden telefonu çıkardı.
“ Efendim”
“...”
“ Tamam geliyorum”
Hızla acile indi ve Deryanın yanına gitti.
“ Yavuz nerde?” dedi Derya..
“ Bilmiyorum, senin yanına gelmedi mi?”
“Hayır” derken içeri Fethi girdi.
“ Derya” dedi. Bahar Fethiyi görünce tanıdı ama aklı Yavuzdaydı.
“ Fethi”
“Yavuz gitti beni aradı gel hadi” dedi ve bakışlarını Bahara çevirdi. Yakasında Bahar Kutlu yazısını görünce şaşırdı. Bahar lisedeki Yavuz'un aşık olduğu ve  hala aşık olduğu Bahardı diye düşündü. Bahar ve Fethi başıyla selamlaştıktan sonra Derya ayağa kalktı.
“ Görüşürüz Bahar”
“ Görüşürüz” deyince Bahar. İkiside hızla dışarı çıktı.
  “Fethi Yavuz nereye gitti”
  “ Bilmiyorum Derya bir dur” dedi ve hızla Ateşi aradı. Derya arabaya binerken Fethi binmedi.
Ateş uykulu sesle açtı telefonu
“ Kimsin ve niye gecenin bu saatinde benim uykumu bölüyorsun?”
Fethi sinirle
“ Lan kes zırvalamayı. Yavuz senin yanına geldi mi?”
“ Yooo”
“ Oğlum Yavuzla Bahar karşılaşmış lan”
“Hee biliyorum. Yavuz en son beni aradı hislerini söyleyeceğini söyledi. Baharının yanındadır kesin ” dedi Ateş. Fethi o am eli ile alnına vurdu.
“ Oğlum Bahar bunu reddetti kesin. Off be”
“ Ne diyon oğlum sen”
“ Yavuz yok”
“ Hoba”
“ Ben sana gelicem. Önce deryayı evine bırakayım” dedi ve telefonu kapattı.

💫💫💫

“ Beni aradığında sesi sinirliydi. Zaten cevabımı beklemeden kapattı.” dedi Fethi bacağını sallarken
“ Abi Yavuz bu kızı çok seviyordu eğer bu kız ona ayarı verip yolladıysa kesin bu delirmiştir.” dedi Ateş.
“ Bahar lisedeyken Yavuzu seviyordu ama büyük ihtimal unutmuş ya da Yavuz gerçek sevdi. Ben Baharların okuldan atılmasından sonra bir daha içten güldüğünü görmedim. Sadece Bahardan bahsederken. Onun dışında hep yapmacık gülümsüyordu.”
“ Şirket açılırken bile yüzü gülüyordu ki” diye ekledi Ateş.
“ Yaşadıkları şeylerden sonra onu tek birşey ayakta tutuyordu o da Baharı bulma inancı. Bahar da terslediyse Yavuzu bulamayız abi.” diye devam ederken Ateş saate baktı.
  “Saat 5. Nereye gitti kim bilir. Lan bu kendine birşey yapmaz dimi?”
  “ Saçmalama oğlum yapmaz”
Ateş Yavuzu aradı ama ulaşamadı.
“ Aradım ama açmıyor.”
Hızla ayağa kalktı etrafında bir kaç tur attıktan sonra
“ Kıza mı gitsek sorarız belki birşey biliyordur”
“ Ne diyeceğiz Ateş sen herhalde Yavuzu reddettin de Yavuz nerde haberin var mı diye mi sorcaz”
“ Ne bileyim ya uykumu böldünüz zaten of Yavuz of”
“Yarın sizin şirkette toplantı falan yok mu?”
“Var hemde şirket için en önemli toplantılardan biri.”
“ Tamam Yavuz işine bağımlıdır gelir yarın”
“Umarım”
Fethi hızla ayağa kalktı.
“Ben gideyim. Yarın görev çıkabilir bana haber vermeyi unutma”
“ Tamam görüşürüz kardeşim” deyip tokalaştıktan sonra Fethi evden çıkarken Ateş telefonu alıp Yavuzu aradı ama yine ulaşamadı.

💫💫💫

Bahar anahtarla kapıyı açıp içeri girdi. Yorgun olduğu kadar paramparçaydı. Nazlının uyanmadığını görünce direk odasına çıktı. Karnı aç değildi canı da istemiyordu zaten.
  Hızlı bir duş alıp yatmak için hazırlandı. Kafasını yastığa koydu uyumak istiyordu ama aklında Yavuz varken uyuyamıyordu kalbini fazla kırdığını düşündü ama yapacak hiçbir şeyi yoktu.

💫💫💫

“ Baba Yavuz amcam nerde” diye sordu Zeynep.
Eylemde Fethiye bakarken Fethi ne diyeceğini düşündü.
“ Ateş amcanla kızım” dedi.
“ Tamam ama ben Yavuz amcamın yanına gitmek istiyorum.”
“ Sonra gidersin kızım Yavuz amcanın çok işi var.”
“ Peki.” deyip çikolatalı ekmeğini yemeğe devam etti Zeynep.
Eylem bir şeyler olduğunu anladı ve
“ Fındığımın karnı doymuş mu bakalım” diyerek  kızının saçını öptü.
“ Hadi o zaman odana git oyun oyna az sonra gülsüm teyzen gelir.”
Zeynep kafa sallayıp koşarak gitti Fethi de gülerek izledi kızıyla karısını.
“ Fethi, canım senin canın sıkkın gibi noldu?”
“ Yavuz yok.”
“ Nasıl yok, neden yok?” diye sordu Eylem.
“ Ba-...”
Fethi aklına gelen şeyle hemen hatasını düzeltti.
“İşlerinde bir sorun çıkmış bunun da kafası atmış. Ulaşamıyoruz ”
“ Hay Allah ya. Başına birşey gelmiş olmasın”
“ Yok ya kafasını dinlemeye gitmiştir büyük ihtimalle”
Eylem kafa sallarken Fethi konuyu değiştirmek için
“ Bugün napacaksın”
“ Önce bir deryaya uğrayacak sonra da merkeze geçerim. ”
“ Tamam. Ben çıkıyorum merkezde görüşürüz.”
“ Görüşürüz sevgilim” diyerek sarıldı Eylem.

💫💫💫

   Ateş hızla Yavuz'un odasının önüne toplantıya 10 dakika kalmıştı ama Yavuz ortalıkta yoktu.
Kapıyı açıp içeri baktı ama yoktu.
“Neredesin be Yavuz neredesin”
Yavuzun sekreteri olan Sunun yanına gitti.
“ Yavuzdan bir haber var mı?”
“Yok Ateş bey telefonuna da ulaşamıyoruz”
“Neyse ben toplantıya giriyorum siz ulaşmaya çalışın” dedi Ateş ve odasına gidip dosyaları bu toplantı Yavuzundu ama Ateş bir şekilde altından kalkmaya çalışacaktı.

  Ateş toplantıyı bir şekilde halletmişti ama Yavuzdan hala haber yoktu. Telefonun çalmasıyla çıkardı cebinden telefonu.
“ Efendim Fethi”
“....”
“ Yok toplantıya da gelmedi. Oğlum bunun başına birşey geldi kesin”
“...”
“ Tamam haberleşiriz”

Ateş odasına giderken birinin seslenmesi ile durdu. Deryanın seslendiği duyunca
“ Bir sen eksiktin” diye söylendi sessizce.
“ Ateş Yavuz’a ulaşamıyorum. Eylem dedi ki işte sorun çıkmış sonrada Yavuz ortadan kaybolmuş bir haber var mı?”
“ Yok, kafası baya bozuk”
“ Kıyamam ya keşke yerini bilsem de yanında olabilsem”
“ Yavuz da çok istiyordu zaten” diye mırıldandı.
“ Efendim”
“ Keşke keşke”
Dedi Ateş yalandan.
“ Ateş seninle Yavuzun dağ evi vardı ya onun adresini versene belki oradadır ”
“ Yok artık ya oraya çok kötü olursa gi-...”
Ateş aklına gelen şey ile hızla
“ Harbiden kesin oraya gitti.” dedi hızlıca işyerinden çıktı. Arabaya binerken kendi kendine konuştu.
“ Demek ki durumlar vahim” dedi Ateş ve hızla gaza bastı.

                       💫💫💫

Dağ evine geldiği zaman Yavuzun arabasını görünce güldü. Arabadan inip kapıya gitti. Kapıyı çaldı ama açan olmayınca cebinden anahtarı çıkarıp içeri girdi.
   Salona baktığında etrafı dağınık gördü. Bardaklar yerde sandalyeler devrilmiş içki şişeleri yerlerde idi.
Ateş yukarı çıkıp Yavuz’un odasına gitti. Odadan içeri girince Yavuzu camın önündeki koltukta uyurken gördü.
Saçı dağılmış, üzüntüsü uyurken bile belli oluyordu.  Ateş gidip kardeşinin bitmiş halini gördü.
 
   “ Niye bu kadar çok sevdin ki kardeşim”

😢😮


UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin