BÖLÜM İÇİNDE HATAM VARSA AFFOLA
💢 💢 💢
Yavuz masaya doğru ilerlerken ensesinde hissettiği soğuk metal ile durdu. Herkes endişeli gözlerle bakmaya başladı o sırada bir silah sesi duyuldu.
Adam tavana sıkmıştı. Herkes çığlıklar içinde dururken Yavuz ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
“ Kimsin sen” diye sordu ensesindeki silahın sahibi olan kişiye.
“Belan”
Hızla arkasını dönüp hamle yapacağı sırada adamın hızla Baharı alması ile durdu.
Bahar korku dolu gözlerle bakıyordu.
“ Şimdi herkesi buradan çıkarıyorsun. Sen kalıyorsun ve ikimiz de burdan çıkıyoruz.”
“ Kimsin lan sen?” dedi Yavuz tekrar ve silahını çıkarıp hedef aldı.
“ Çolağın kardeşi. Abimin intikamını almaya geldim. Hadi boşalt burayı yoksa herkesi teker teker öldürürüm”
“ Bak burdan tek başına çıkamazsın kızı bırak silahını da yere at” dedi Fethi silahını ona doğru yönetirken
“ He siz benim ciddiyetimi anlamadınız peki” dedi ve garsonu vurdu.
Garson yere düşerken herkes çığlık attı.
“ Komutanım” dedi Keşanlı Yavuz’a bakarak. Birşeyler yapmaları gerekiyordu
“ Çabuk boşaltın burayı ve sizde çıkın” dedi Yavuz bağırarak.
“ Komutanım” dedi Fethi.
“ Bu bir emirdir hadi” dedi Yavuz da
Hepsi başını sallayıp hızla restorantı boşaltmaya başladılar.
Yavuz Çolağın kardeşine döndü ve
“ Sende bırak kızı ikimizin arasındaki meseleye masum insanları karıştırma” dedi.
“ Önce bir boşalsın şurası” dedi.
Herkes çıkarken Arda kalmıştı ve korkuyla Bahara bakıyordu birşeyler söylüyordu.
“ Arda hadi çık”
“ Baharı sağsalim almadan çıkmam” dedi
Yavuz sabır çekip yumruğunu sıktı.
“ Karına zarar verdirtecek değilim, merak etme sağ salim kavuşacak sana. Bu adam yüzünden ölmek istemiyorsan çık.” dedi Yavuz ama zorla kelimeler boğazında düğümleniyordu.
Bahar korkuyla bakarken Yavuz’un sözleri ile garip geldi herşey ona. Arda başını salladı ve zorla çıktı restorantan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAMAK
Fiksi PenggemarMimar&Doktor Başarılardan başarılara koşan bir Doktor Gecelerin adamı bir Mimar İzmirden İstanbul'a gelen bir aşk hikayesi.. Herşey yeniden başlamaya çalışan bir aşk hikayesi ama sonu mutlu olmayan.. Asker&Doktor