BÖLÜM 7

1.7K 102 46
                                    

💥 Eğer bol bol yorum ve oy gelirse bölümler hergün gelir 💥

İyi Okumalar
💫💫💫

Bölüm şarkımız:
Benim Hayatım Bu
Bölüm sözümüz:
"Eğer pes etmek üzereysen 'neden' başladığını düşün"

Ateş dağınık olan eve bir göz attı. Mutfağa gitti ve kendisine bir kahve yapıp oradaki masaya oturdu. Telefonun çalmasıyla irkilirken, hızla telefona baktı.

Deryanın aradığını görünce telefonu kapattı ve cebine attı.

“ Seninle uğraşamam” dedi.

Ateş merdivenden gelen seslere bakınca Yavuz'un uyandığını gördü. Yavuz aşağı inince Ateşi görüp şaşırdı.

“ Senin ne işin var burda”  diyerek mutfağa girdi.

“ Seni bulmaya geldim oğlum lan niye kayboluyorsun ortadan. Bugün toplantıyı da bana kitledin”

“ Bugün toplantı mı vardı?”

“ Ohoo Yavuz bey noldu sizin işkolikliğinize?”

“ Ateş uğraşamam seninle.” deyip orada olan içki şişesini ve bardağı aldı. Ateş hızla aldı elinden

“ Yeter artık içeri de  dağıtmışsın alkol komasına mı girmek istiyorsun.”

“ Girsem nolur ki yaşamak için bir sebebim yok zaten”

Yavuz otururken Ateş konuşmaya başladı.

“Noldu lan sana” dedi.

Yavuz derin bir iç çekti. Saçlarını karıştırdı.  

“ Bahardan dolayı mı böylesin?”

“ Gittim, konuştum. Ben sana güvenemem dedi.”

Ateş içinden of dedi ve

“ Yavuz kusura bakma ama bana anlattıklarına göre kız haklı be abi, kolay şeyler yaşamamış.

Sende zor şeyler yaşadın ama ona biraz hak ver.”

“ Bilmiyorum abi bilmiyorum. Evet haklı ama ben bile isteye yapmadım. Herşey Eylem yüzünden oldu. Onun yüzünden attırdım kızları okuldan. Sırf Bahar Eylemin düşmanı diye.” konuşurken yumruğunu sıkmaya başladı Yavuz.

“ Tamam sakin kardeşim” Ateş Yavuzun kafasını dağıtıp güldürmek için

“ Sana kız mı yok kardeşim boşver” dedi alayla

“ Bahar gibi yok be” dedi Yavuz da Ateş başarılı olamayınca sesini kesip oturmaya devam etti.

“ Ne onu bu kadar üzdüğümü ne de bu kadar sevdiğimi farketmemişim Ateş.”

“ E o zaman niye bu kadar çabuk pes ettin. Sen inatçı adamın tekisin devam etseydin ya.”

Yavuz bir süre sessiz kaldı ardından

“ Gözleri, gözleri git diye bağırıyordu” dedi.

Ateş kafa salladı bir yandan Bahara bir yandan Yavuza hak veriyordu aklı karmakarışıktı.

 “ Peki, bundan sonra napacaksın?”

 “ Bir süre burda kalayım kafamı toplamaya çalışıcam. Sen sadece iyi olduğumu söyle millete nerde olduğumu söyleme”

 “ Tamam. Yavuz unutacak mısın Baharı”

 “ Bilmiyorum Ateş bilmiyorum. Hadi sende işinin başına”

UNUTAMAMAK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin