Multimedya da Baharın elbisesi var👗
İyi Okumalar
💫 💫 💫 💫1,5 ay sonra
Bahar son kez aynada kendisine baktı. Siyah kısa saçlarını düzeltti. Bugün kendi aralarında minik bir nişan yapacaklardı. Yavuzların evinin bahçesine bir yer ayarlamışlardı.
Beklemek istememişlerdi bu yüzden çok geçmeden nişanı yapmaya karar verdiler. Bahar düşüncelerinden ayrılıp elbisesini düzeltti. Asimetrik kesim bir elbiseydi. Ne çok kısaydı ne de çok dekoltesi vardı. Gayet güzeldi. Bahar aynanın karşısından ayrıldı ve ayakkabılarını giydi. O sırada kapının çalmasıyla başını kapıya çevirdi.
“ Gel” dedi.
Yavuz kapıyı açıp içeri baktı. Sonra da içeri adımladı. Baharı görmesiyle minik bir ıslık çaldı.
“ Waow. Yalnız bu kadar güzel olacağınızı belirtmemiştiniz.” dedi Yavuz yüzündeki sırıtmayla.
“ Sende çok şıksın” dedi Bahar. Yavuz siyah bir takım giymişti ama kravat takmıştı. Yavuz Baharın önünde durdu ve baştan aşağı bir kez daha baktı. Sonra ellerini Baharın belinde birleştirdi. Bahar ellerini Yavuz’un omzuna çıkarıp yakasını düzeltti.
“ Allahtan biz bizeyiz yoksa seni bu güzellikle asla bir yere götürmezdim” dedi Yavuz. Bahar Yavuzun dediklerine sesli sesli gülerken
“ Ben senin bu kıskançlığın ile napıcam acaba” dedi. Yavuz gülerken
“ Gülü seven dikenine katlanır derler” dedi.
Bahar Yavuza sarıldı ve bir süre öyle kaldılar.
Yavuz ayrılırken Baharın yüzünü avuçladı ve
“ Hadi inelim bakalım”
Sohbetler edilmiş yemek yenilmiş şimdi de yüzük takma sırasındaydı. Bahar ve Yavuz ortada diğerleri kenarda dururken Nazlı elinde tepsiyle geldi ve Yavuz ve Baharın yanında durdu. Artık aralarında bir sorun kalmamıştı yani onların aşkına engel olacak birşey kalmamıştı ya da onlar öyle zannediyordu..
“ Ali Haydar abi” dedi Fethi. Tepsiyi gösterdi. Ali Haydar başta itiraz etse de sonra kabul etti ve iki aşığın önüne geçti.
“ Şu hayatta ölümsüz tek duygu sevgidir”
dedi ve eline yüzükleri aldı.
“ Sevin” dedi ve Baharın parmağına alyansı taktı.
“ Sevilin” dedi ve Yavuzun parmağına alyansı taktı. Makası eline alırken
“ Allah sizi hiç ayırmasın, ömür boyu bir olun.” dedi ve kesti. Etrafta alkış koparken Bahar ve Yavuz gülümsedi. Sırayla herkese sarılırken Yavuz en son Ali Haydara sarıldı.
“ Abim” deyip sarıldı.
“ Hayırlı olsun kardeşim.”
Yavuz ayrılırken Ali Haydar pek sesli olmayacak şekilde
“ Hep beraber olun ama yalanın olduğu yuvada birlik olmaz kardeşim bunu biliyorsun” dedi. Yavuzun gülen yüzü solarken yutkundu ve
“ Sende biliyorsun zorundayım” dedi o sırada yanlarına Baharın gelmesiyle ortaya sessizlik hakim oldu.
“ Hayırlı olsun” dedi Ali Haydar. Bahar ona da sarılırken
“ Sağol abi” dedi.
Ali Haydar ikiliyi yalnız bırakıp masaya giderken Yavuz Bahara döndü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAMAK
FanfictionMimar&Doktor Başarılardan başarılara koşan bir Doktor Gecelerin adamı bir Mimar İzmirden İstanbul'a gelen bir aşk hikayesi.. Herşey yeniden başlamaya çalışan bir aşk hikayesi ama sonu mutlu olmayan.. Asker&Doktor