Ben size yorum yapın desemde yapmayacaksınız zaten neyse yorum yapan arkadaşlara da sonsuz teşekkürler
“F-Fethi… şehit ol-olmuş” dedi Yavuz zorla.
Bahar anında elini ağzına getirdi. Gözünden yaşlar dökülürken şaşırmış bir şekilde duruyordu.
Yavuz da sadece gözyaşlarını döküyordu. 15 yaşından beri yanında olan en büyük destekçisiydi. Kardeşi olmuştu en yakını olmuştu. Annesinden sonra bir kardeşini kaybetmek onu yıkacak darbelerden biriydi. Bunun bir kâbus olmasına inanmak istiyordu ama değildi işte değildi…
Yiğit'in ağlamasıyla dakikalardır öyle kalan Bahar Yiğit'e baktı.
Gözyaşları ile onu salladı ve hızla odaya çıkıp beşiğine bıraktı ardından da Yavuz'un yanına geldi hızla..
Evet Bahar da üzgündü ama şu an kocasının yanında olması gerektiğini düşündü ve hızla oturdu karşısında.
Duvarın dibine çökmüş oturuyorken küçük bir çocuğa benziyordu. Bahar gözyaşlarını silip Yavuz'un yüzünü avuçladı. Birkaç dakika önce mutluluktan parlayan mavileri şimdi üzüntüden koyulaşmıştı.
“ Yavuz” dedi sesi titremişti.
“Yavuz toparlan nolur..”
“ Kardeşim Bahar kardeşim”
“ Biliyorum canım ama zorundasın, dik durmak zorundasın.. Fethinin intikamını almak için, Eyleme destek olabilmek için, Zeynep'e yardım edebilmek için dik durmak zorundasın, zorundayız” dedi gözyaşları ile.
Yavuz sadece kafasını salladı. Bahar Yavuz'u hızla kendine çekip sarıldı. Yavuz Bahar'ın boynunda hıçkırıklar içinde ağlamaya başladı.
Bahar da Yavuz'un boynunda sessizce ağladı..
Hayat böyleydi işte
Bir dakika önce musmutlu iken bir dakika sonra yıkacak kadar kıskanç…
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAMAK
ФанфикMimar&Doktor Başarılardan başarılara koşan bir Doktor Gecelerin adamı bir Mimar İzmirden İstanbul'a gelen bir aşk hikayesi.. Herşey yeniden başlamaya çalışan bir aşk hikayesi ama sonu mutlu olmayan.. Asker&Doktor