İyi Okumalar
💫💫💫💫Bahar gözlerini ağrıyla açtı. Kafasını kaldırıp baktığında Yavuz'un saçları dağılmış bir şekilde uyuduğunu gördü. Yüzünde kocaman gülümseme ile yavaşça doğruldu. Canı acımasını takmadan Yavuz'un yüzünü sevdi,en ince ayrıntısına kadar inceledi. Yanağına bir öpücük kondurdu ve duş almak için banyoya gitti.
Yavuz gözlerini açtığında yanındaki boşlukla durdu. Gözlerini bir bebek misali ovarken yatakta oturur pozisyona gelip gözleri ile Baharı aradı. O sırada bornozla içeri Bahar geldi..
“ Uyandın mı?” diyerek Yavuzun yanına oturdu Bahar.
. “ Günaydın” dedi Yavuz ve boynunu öptü Baharın
“ Günaydın”
Bahar Yavuzun yanağını avuçlayıp okşadı.
“Ağrın var mı?” diye sordu bu sırada Yavuz.
“ Biraz ama geçer” dedi. Yavuz Baharın avucuna öpücük kondurdu.
“ Hadi sen duş al bende kahvaltı hazırlayayım” dedi. Yavuz kafa sallarken Bahar ayağa kalkıp giyinme odasına gitti. Elinde erkek bornozu ile geri döndü..
“Al bakalım” dedi Bahar.
Yavuz kaşlarını çatmış Bahara bakmaya başladı.
“ Sizde erkek bornozu ne arıyor?” diye sordu.
Bahar kahkaha atarken Yavuz aynı şekilde bakmaya devam etti.
“ Kıskançlık yapmayacaksın di mi?”
“ Bahar ciddiyim ne arıyor?”
“ Tamam ya dur. Misafirler için lazım olur diye.”
Yavuz tamam anlamında başını sallarken bornozu alırken Baharı bileğinden çekti ve Bahar kucağına düştü.
“ Ayrıca kıskanırım sevgilim değil misin?”
Bahar gülerken Yavuz Baharın burnunu öptü.
“ İyi ki geldin hayatıma”
💫💫💫
Yavuz ve Bahar karşılıklı kahvaltı yaptıktan sonra iki aşık salona geçti.
“ Canım sanırım ilişkimizi bir süre kimseye söylemezsek daha iyi olur”
“ Neden?” diye sordu Bahar..
“ Aramızı bozmaya çalışırlar çünkü”
“ Hep böyle mi olacak”
“ Asla sana söz veriyorum düzelticem”
dedi Yavuz. Bahar tamam anlamında başını sallarken aklında başka birşey vardı.
“ Bahar, Boran’dan ayrılsan artık”
“ Tamam ama şu an burada değil gelince halledicem”
Yavuz gülümsedi. Bahar o sırada birşey sordu.
“ Yavuz, canım”
Yavuz ona aşk dolu bakışlarla bakarken
“ Annenin konusu açılınca neden kötü oluyorsun?” diye tek nefeste sordu Bahar.
Yavuz alnını ovup ayağa kalktı.
“ Bu konuyla ilgili soru sorma Bahar” dedi ve camın önüne geçti. İki elini camın yanlarına dayarken sinirle dışarı bakıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UNUTAMAMAK
FanfictionMimar&Doktor Başarılardan başarılara koşan bir Doktor Gecelerin adamı bir Mimar İzmirden İstanbul'a gelen bir aşk hikayesi.. Herşey yeniden başlamaya çalışan bir aşk hikayesi ama sonu mutlu olmayan.. Asker&Doktor