Hayali Arkadaş -33-

15.9K 1.8K 773
                                    

Fotoğrafta Hayal ve Kaya var.

Umut Kaya - Gül Güzeli. İşte bu şarkı dinlerken aklıma Hayal ve onun yaşadıkları gelen şarkı.

Şebnem Ferah - Deli Kızım Uyan


Hayal

24 saat içerisinde insanın başına birçok şey gelebilir, insan ömrüne bile sığdıramayacağı dertleri yalnızca bir günde üstlenmeye çalışabilirdi. Öyle sorunlu bir hayatım yoktu. Annemle babamın mutlu bir evliliği vardı, evimde huzur vardı. Sıradan, genç bir kızdım. Ama bugünün sınırları içerisindeki o 24 saatte tüm hayatımın mahvolşuna tanıklık etmiştim.

Annem ve babamın evliliklerindeki çatırdama birinci dönemin başlarından beri vardı. Zamanla düzelir umuduyla her gün onlar için dua ederken onların kavgaları gün geçtikçe daha kötü bir hal almaya başlamıştı. Kavgalarının sebebi ilk başta ailesel sorunlardı. Ama sonra araya üçüncü kişi girmişti. Ve ben de o üçüncü kişiyi tanıyordum.

Annemle babamın kavgaları benim açımdan zordu, bu yüzden okulumuzdaki rehberlik hocamızla konuşmak istemiştim çünkü anlatabileceğim başka kimse yoktu. Nurgül Hoca 30'lu yaşlarının başında, alımlı bir kadındı. Velimle görüşmek istediğinde de babam ve annem okula gelmişti. O zamanlar tahmin bile edemezdim babamın kendinden 20 yaş küçük, okulumuzun hocasıyla aşk yaşayabileceğini.

Ama ailemizin yediği en büyük darbenin dolaylı yoldan sorumlusu bendim. Babam, annemi rehberlik hocamla aldatmıştı. 

Ve bugün... 

Bugün gözlerimi kavga sesleriyle açmıştım. Yatağımdan telaşla fırlayıp odamdan çıktığımda babamın elinde bir bavulla evden çıktığını, o sırada annemle birbirlerine çemkirdiklerini görmüştüm. O an yaşadığım şeyin bir kabus olmasını çok içten dilemişsem de her detayıyla gerçekti. Babam, bizi bugün terk etmişti.

Hem de ebediyen...

"Hayal sen misin?"

Bakışlarımı bana seslenen kişiye çevirdiğimde benden birkaç yaş büyük, kıvırcık saçlı bir erkeğin bana baktığını görmüştüm. Kafamı onaylarcasına salladığımda elini uzatıp kendini tanıtmıştı. "Ben Kaya."

Elini hafifçe sıktığımda yanımda durup benim baktığım yöne doğru baktı. "Babanın kaza yaptığı arabadaki kadın... Benim ablamdı. Doktordan öğrendim her şeyi. Bizim annemiz biz çok küçükken ölmüştü, babamızdan da doğru düzgün babalık görmedik. Ablam muhtemelen kendinden 20 yaş büyük bir adamla bu yüzden ilişki yaşıyordu. Hayatı boyunca baba merhameti aradı."

"Bunları öğrenmek zorunda değilim." dedim sertçe. Kaya'nın ve benim hiçbir günahımız yoktu ama çok sinirliydim. Babam daha bugün beni terk etmişti. Ve yine bugün ölmüştü. Başka bir kadınla, hem de rehberlik öğretmenim olan kadınla, kaçmak için bizi terk ettiğini öğrenmiştim. Annemi o kadınla aldattığını öğrenmiştim.

"Peki şimdi ne olacak?" diye sordu Kaya. Dudaklarımı birbirine bastırıp başımı iki yana salladım. Ne olacağını bilmiyordum. Annem, babamın ölümüne ağladım diye benimle konuşmuyordu. Acı çekiyordum ve yapayalnızdım. Anlatacak, sığınacak kimsem yoktu. Sığınmak istediğim insan da beni duymamıştı...

Bugün gerçekten hayatımın en kötü günüydü.

"Ablamın hamile olduğunu bilmiyordum. Benden gizledi, evli bir adamla ilişkisi olduğunu da bilmiyordum. Şehir dışında çalışıyordum, benden gizlemesi kolay oldu bu yüzden. Eğer bilseydim..."

HAYALİ ARKADAŞ | TextingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin