Het is 9 uur. Het ontbijt staat klaar. "Hier ben je!" Zegt Selena terwijl ze in de woonkamer binnenkomt.
"Ja ik was vroeg wakker dus kwam ik naar beneden"
"Oh oke, wacht heb ik iets gemist? Zitten jullie hier allemaal samen te huilen?" Vraagt Selena"Ze zijn gewoon moe! Logisch, toch? Er is niets gebeurt" Zegt Luke snel "En hebben wij nog iets gemist?" Voegt hij eraan toe.
"Ja! Ashton kwam binnen in mijn kamer samen met Didi" zegt Selena en ze kijkt naar Didi "Olaaaa met Didi?" Zeg ik grijnzend.
"Ze zijn niet samen, ze kwamen elkaar gewoon tegen in de badkamer! Gelukkig ging Didi daar binnen want Ashton zat aan mijn make-up""Aan je dure make-up? Ging je helemaal flippen?" Vraag ik. Didi schud haar hoofd "Ik kon me nog beheersen totdat..."
"Gosh, gaat Ashton travestiet worden" Zegt Harry droog waardoor iedereen moet lachen."Totdat ik doorhad dat hij mijn oogpotlood gebroken heeft"
"Nee, dat meen je niet. Toch niet je oogpotlood. De barbaar" zegt Harry sarcastisch. Iedereen begint opnieuw te lachen. Maar Selena bleek niet door te hebben dat het sarcastisch was."Ja dat vond ik ook, toch iemand die me begrijpt! Ik vroeg aan Ashton waarom hij aan mijn make-up zat en hij zei dat hij wou weten hoe hij eruit zou zien als een meisje dus had ik het geweldige idee om heel veel make-up op zijn gezicht te proppen, zijn haar te stylen en hem een oversized sweater te laten dragen met 2 ballonen zodat hij borsten heeft. Ondertussen was Didi al weg zodat ze zich kon kleden en heeft ze Ashton dus ook nog niet gezien maar speciaal voor jullie.... Ashley!" Schreeuwt Selena enthousiast.
Ik zie Ashton naar binnen komen en iedereen schiet in de lach.
Ashton ziet er super vrouwelijk uit, Selena is echt een professional. 'Omg Ash' gilt Didi. Calum en Louise komen naar beneden 'Waarom lachen jullie zo hard?' Vraagt Calum die in zijn ogen wrijft 'Ja kunnen jullie niet wat stiller zijn er zijn mensen die nog lagen te slapen' Zegt Louise die ook nog niet goed wakker is. 'KIJK! NAAR! ASHLEY!' schreeuwt Michael 'Wie is Ashley? Is dat die nieuwe? Die kwam toch pas over 4 dagen?' Vraagt Calum 'Nee die is er nog niet! Dit is Ashley' zegt Liam en hij draait Ashton naar Calum en Louise 'Ashton?' Vraagt Louise en ze begint hard te lachen 'Wat mankeert jou Ash?' Roept Calum die hard lacht 'Ik wilde weten hoe het voelde om een vrouw te zijn!' Zegt Ashton 'En? Hoe voelt het?' Vraagt Zayn 'Fijn' zegt Ashton 'Omg! Ik vind je look wel geslaagd hoor, high-five Sel!' En ik geef een high-five aan Selena. 'Goeiemorgen iedereen. Komen jullie eten? Wie ben jij?' Vraagt Yolanda aan Ashton 'Goeiedag mevrouw ik ben Ashley' zegt Ashton met een vrouwen stem, we beginnen stil te lachen 'Wel heey Ashley! Ik dacht dat er pas iemand binnen 4 dagen kwam! Ach ja Welkom in het internaat Ashley' 'Ik vind het heel fijn om hier te zijn mevrouw' 'Noem me maar Yolanda!' 'Oke. Zal ik doen!' Zegt Ashton. We gaan allemaal aan tafel zitten. 'Waar is Ashton eigenlijk?' Vraagt Yolanda. We beginnnen allemaal heel hard te lachen. 'Wat is er zo grappig?' Vraagt Yolanda 'Ashley is Ashton!' Roept Didi 'Ik wilde weten hoe het voelde om een meisje te zijn' zegt Ashton 'Dus heb ik hem een make-over gegeven' Zegt Selena blij 'En het is geslaagd, vind je niet?' Vraagt Liam aan Yolanda. Yolanda staat met open mond te kijken 'Ik had je echt niet herkend, goed gedaan Selena! De dag dat je hier toe kwam wist ik al dat je een Girly-kantje hebt en die is nu op een goede wijze naar boven gebracht' Iedereen lacht 'Dankje' zegt Selena 'Ja dankje voor het compliment' zegt Ashton saracastisch 'Graag gedaan kindjes en begin nu maar te eten het is over 3 kwartier tijd om te vertrekken' zegt Yolanda en ze verlaat de kamer. We praten tijdens het eten nog een beetje en gaan naar boven. We hebben nog maar een halfuur de tijd voor ons klaar te maken.Vote?
Comment?
JE LEEST
I Really Don't Care
Fiksi PenggemarDemi Dallas woont in België. Ze is 18 jaar en moet gaan studeren. Al haar hele leven lang wou ze in Londen muziek studeren en dat gaat ze dan ook doen! Ze gaat naar een internaat voor muziek samen met haar beste vriendin Selena. In het internaat is...