30

734 40 10
                                    

"Oei!" gil ik. Ik zie een oude man liggen met heel veel buisjes aan z'n lichaam. Hij is graatmager en zijn ogen zijn gesloten. Ik doe snel de deur dicht en kijk naar het nummer. Niall begint hard te lachen. "Niall!" schreeuw ik boos. "Dit is kamer 15, kan je wel lezen?" "Sorry," zegt Niall. "Je had je gezicht moeten zien!"
We lopen naar de kamer ernaast en deze keer klop ik op de deur. "Niall, misschien moet je in de deuropening wachten. Daarnet viel ze flauw toen ze jullie zag" zeg ik. Niall knikt. Ik doe de deur open en zie Emmie liggen. "Ems!" schreeuw ik en loop naar haar toe. Ik geef haar een knuffel. "Hee" zegt ze. "Gaat het?" vraag ik bezorgd. "Ja hoor, ik schrok nogal daarnet" zegt Emmie. "Het spijt me. Ik had je moeten waarschuwen. Het is mijn schuld"zeg ik. "Nee, het is oke. Ik hoop dat jullie niet te hard geschrokken zijn?" zegt Emmie. "Ik wel, de rest stond er maar een beetje bij" "Ik ben me vergeten voor te stellen" zegt Emmie. "Ze kennen je naam ondertussen" zeg ik. "Wat?! Kent One Direction mijn naam?" roept Emmie. "One Direction zit op dit moment in de wachtkamer te wachten tot ze je kunnen ontmoeten" zeg ik. "No way!" schreeuwt Emmie. "Toch wel en Niall staat aan de deur te wachten tot hij binnen mag, hij heeft een gestoorde verpleegtser, die wou dat we werden plat gestampt door olifanten, doorstaan en gedaan alsof we een koppel waren zodat hij je kon zien" zeg ik. "Heeft Niall Horan dat gedaan? Voor mij? En hij kent me niet eens?" roept Emmie. "Ja, mag hij binnenkomen?" vraag ik. "Duh!" schreeuwt Emmie. "Niall!" schreeuw ik. "Schatje, roep niet zo straks komt de verpleegters met haar olifanten!" zegt Niall die binnenkomt. Ik begin te lachen. Emmie haar ogen worden weer groot. "Niet flauwvallen" fluister ik. "Ik doe mijn best" fluistert ze terug. Niall geeft Emmie een knuffel. "Hey" "Hallo" zegt Emmie. "Waarom viel je flauw? Voel je je al wat beter?" vraagt Niall bezorgd. "Ja, ik voel me super! Droom ik? Nee, uhm, flauwgevallen? Ah ja, ik ben een keiharde directioner en iemand hier had niet verteld dat ik 1D ging ontmoeten" zegt Emmie. Niall en ik beginnen te lachen.

"Ik ben blij dat je een directioner bent, maar freak asjeblieft niet teveel meer! Ik vind het echt eng. Ik heb aan het ziekenhuis al genoeg freaks gezien" zegt Niall. "Freaks?" vraag ik. "Fans" zegt Niall. "Vind je je fans freaks?" vraagt Emmie teleurgesteld. "Ja, maar dat is positief. Freaks zijn mensen die bezeten zijn door iets. In dit geval zijn ze bezeten met ons. Duizenden mensen zijn bezeten met mij. Wat een zalig leven heb ik" zegt Niall vrolijk. "Je bent echt vreemd" zeg ik serieus. "Maar je houdt van mij, Demi" zegt Niall en geeft mij een knuffel. "Nah!" zeg ik. "Je zal altijd van mij houden" zegt Niall. "In je dromen" zeg ik. "Ik droom altijd over jou" zegt Niall. "Ew" "Hehe"

"Weet je!" roept Emmie heel luid. Niall schrikt ervan. "Nee" schreeuw ik terug. "Jullie zouden echt een prachtig koppel zijn" roept ze nog harder. Mijn mond valt open en ik kijk verbaasd. Niall kijkt nog verbaasder. Die zagen we niet aankomen.
"We zijn gewoon vrienden" zeg ik zacht. "Ja" zegt Niall ook zacht. "Weet ik, maar niet voor lang" zegt Emmie. "Ems! Just friends!" zeg ik.
Ik zou nooit iets met Niall beginnen. Ik heb in januari besloten een heel jaar single te blijven, het is nu augustus. Mijn belofte gaat niet verbroken worden. Nee. "Jaja, zal wel" zegt Emmie.

Na nog wat praten met Emmie roept Niall opeens iets. "De andere zitten nog in de wachtkamer" "Oh ja" zeg ik. "Ik ga ze wel even halen" zegt Niall. "Nee straks is die vrouw er weer, ik ga wel. Mij doen ze niets en anders zeg ik wel dat ik wat met Harry heb of Luke ofzo" zeg ik lachend. Niall kijkt jaloers. Waarom kijkt hij zo?

Vote?

Comment?

I  Really Don't CareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu