13

955 41 11
                                    

Het is 9 uur 40. We moeten naar school voor de kennismaking. Ik heb een roos jurkje aangetrokken, echt schattig. "Demi? kom je?" vraagt Selena "Ja tuurlijk, ik kom eraan" Zeg ik.
Ik ga de trap af naar beneden. Selena loopt voor mij. Niall, Calum, Didi, Liam en Harry zijn er al. "Selena! Moet je deze foto zien" Hoor ik Didi naar Selena roepen. "Ik kom!" En Selena rent de trap af en gaat naar Didi.
Ik zie ze samen naar het schermpje van Didi haar iPhone kijken.

Harry, Calum en Niall hun mond valt open. Wat krijgen zij?
"Wauw" hoor ik Calum fluisteren "Ja, zeg dat wel' fluistert Harry terug. "Alles oke, boys?" Vraag ik vrolijk. Ze antwoorden niet. "Hallo?" Zeg ik nog eens. Ze lijken in een andere wereld, misschien moet ik wat luider praten. "WAT IS ER MET JULLIE AAN DE HAND!" Schreeuw ik.
"Hey meid, schreeuw niet zo" Zegt Liam die van zijn telefoon op kijkt "Maar ze antwoorden niet!" Zeg ik geïrriteerd. "Sorry" hoor ik Niall mompelen.
"Waarom staren jullie zo, stelletje idioten."
"Je ziet er gewoon mooi uit" Zegt Harry. Ik krijg een glimlach op mijn gezicht. "Ja, je bent echt prachtig" Zegt Calum.
"Je bent perfect, weet je? Heb je daar wel besef van?" Zegt Niall. Ik voel dat ik begin te blozen.
"Oke, rustig aan. Bedankt schatjes maar stop nu maar voordat ik helemaal een tomaat ben"
Ze beginnen allemaal te lachen.

"Wanneer komen de andere?" Vraagt Didi na een tijdje. "Ze zouden hier nu moeten zijn" zegt Liam.
"We wachten al zo lang" zegt Niall hyper. "Niall, we zijn hier nog geen 10 minuten" Zegt Harry.
"Dat is waar maar ik heb ook geen zin meer om te wachten hoor" Zeg ik net zo hyper als Niall.
"Jullie moeten echt minder suiker eten" Zegt Selena.
"Daar heb je een punt, Sel" Zegt Harry.
"Binnen 2 minuten is het 45, dan moeten ze hier zijn" Zegt Calum.

"Moesten we hier om 45 zijn?" Vraagt Niall. "Ja, had je dat nog niet door?" Zegt Didi.
"Nee, als we een tijd afspreken moet je het wel aan iedereen vertellen he" Zegt Niall.
"Je bent er toch?" Zegt Liam.
"Maar wat als ik er niet was? Dan stond ik misschien nog te douchen"
"Dan is dat zo!" Zegt Harry.
"Jullie zouden mij gewoon achterlaten" Zegt Niall triest.
"Ouh arm ding" Ik geef Niall een knuffel "Jullie maken hem helemaal verdrietig!" Zeg ik nep-boos. "Ik hou van knuffels" Zegt Niall "Ik ook" Zegt Harry en hij doet zijn armen open. Op dat moment komt Louis aanlopen "In dat geval Harry, ik hou ook van knuffels" Zegt Louis en springt op Harry waardoor ze omvallen.
"Ik hou ook van knuffels" Zegt Liam die op Louis en Harry springt.
"Ik wil ook meedoen" Zegt Calum "Ik ook!" Zeggen Didi en Selena en ze gaan op Harry, Liam, Calum en Louis liggen. Ik knuffel Niall nog steeds. "Harry hoopte een knuffel van jou te krijgen Demi" fluistert Niall "Ik weet het, maar jij bent de enige die mijn knuffels krijgt Niall" fluister ik terug. Niall begint te lachen. Luke komt naar beneden "Hey iedere- Wat doen jullie?" Zegt hij. "Doodgaan" Roept Harry.
"Knuffelen!" Roept Selena.
"Je mag kiezen Luke of je knuffelt ons groepje of je knuffelt Demi en Niall" Roept Louis "Ik denk dat mijn keuze dan snel gemaakt is" Zegt Luke en hij loopt naar Niall en mij en knuffelt ons. "Goede keuze Luke" Zegt Niall.
"Weet ik toch" Zegt Luke.
"Schatjes! We gaan vertrekken!" Hoor ik Yolanda roepen. We laten elkaar los en ik zie Louise, Michael en Ashton ook de trap afkomen. Iedereen gaat naar buiten.
"Waar is Zayn?" Vraag ik aan Harry "Geen idee" Antwoordt hij. "Ik ga even kijken, ik kom er zo aan!" Zeg ik snel en loop naar Zayn zijn kamer. Ik klop op de deur. "Zayn? We gaan vertrekken!" "Ik wil niet meegaan" Hoor ik hem zeggen "Het is school! Je moet!" "Ik wil niet"
"Mag ik binnen komen, Zayn?" "Tuurlijk. Maar het is op eigen risico!" "Jaja zal wel" mompel ik. Ik doe de deur open en een stank dringt in mijn neus "Wat is dit voor geur!" "Dat is de geur van een man die zijn kamer niet opruimt of verlucht omdat hij depressief is" Zegt Zayn.
Ik loop naar een raam, doe de gordijnen open en zet het raam open. "Aaaah mijn ogen!" Schreeuwt Zayn vanuit zijn bed.
"Ja dat zal wel pijn doen!" Zeg ik. Ik zie nu pas alle rommel"
"Zayn, wat scheelt er? Vanmorgen was je nog oke en nu ben je een wrak! Hoe is dat kunnen gebeuren op 3 kwartier?"
"Perrie belde..." Mijn ogen worden groot. "Oh shit!" Mompel ik en probeer naar Zayn's bed te lopen.
Zayn begint te huilen. "Z-Ze zei da-dat ze m-e misssst..." Zayn begint harder te huilen en ik struikel over een blikje waardoor ik bijna op mijn gezicht val.

"E-En ik zei... dat ik haar ook mis!" "Maar dat is toch goed?" Vraag ik hoopvol en wachtend van wat het echte probleem is. "Ze zei... dat ze i-i-in het..." Zayn is even stil. "Ze zei dat ze in het ziekenhuis ligt!"
Zayn begint hard te huilen en ik knuffel hem. Ziekenhuis... slechte herinneringen. "Waarom ligt ze in het ziekenhuis Zayn?" Vraag ik snel "Omdat..."

Vote?

Comment?

I  Really Don't CareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu