23

750 41 2
                                    

Na het eten besloot ik om naar Ashton te gaan. Hij is helemaal over zijn toeren en we hebben allemaal samen overlegd dat ik met hem moest praten, omdat ik daar blijkbaar goed in ben. Hier ga ik. Ik klop op de deur. "Ga weg!" hoor ik Ashton roepen. "Ash, mag ik asjeblieft binnen komen? Het is Demi" zeg ik. "Nee! Ga weg! Ik haat jullie" schreeuwt hij weer. Ik ga toch maar naar binnen. "Hey" zeg ik zachtjes. Ashton haalt zijn hoofd uit zijn kussen en ik zie zijn rode ogen, van te huilen. "Ik w-wil dat je weggaat" zegt Ashton gebroken.

"Het was niet onze bedoeling om iets te verpesten wat er tussen jou en Didi kon bloeien. Ik zal het uitleggen. Louise was verdrietig omdat Didi altijd bij jou was en ze niets meer samen deden," zeg ik. "Ze kwam naar mij om er met mij over praten, toen ze jullie samen zag zei ze dat het leek alsof jullie verliefd waren op elkaar en Calum hoorde dat perongeluk. De volgende dag keken we alle drie naar jullie en vroeg Harry of we het konden zien dus hadden we ons voorgevoel verteld. We hadden samen besloten om jullie in de gaten te houden zodat we erachter konden komen of jullie echt verliefd zijn op elkaar. De dag dat Michael en ik ons haar geverfd hadden, waren we in mijn kamer en vroeg Louise of ik iets gezien had. Michael hoorde het en daardoor moesten we het hem ook maar vertellen. Het enige wat we vergeten waren is dat Nash, Selena en Cameron ook nog in de kamer waren en zij vroegen op hun beurt wat er was. Uiteindelijk wist bijna iedereen het. Vandaag riep Calum dat jullie naar het park gingen dus we ging ons allen snel aankleden. Op de gang kwam ik Luke tegen en die vroeg wat er aan de hand was. Ik had geen zin om alles opnieuw uit te leggen dus trok ik hem gewoon mee. Toen we allemaal klaar stonden in de gang kwam Niall aan en zag ons allemaal staan" zeg ik. Ashton begon stil te lachen. Het is allemaal ook best wel grappig. "Niall begon, net als Luke, allerlei vragen te stellen dus hebben we hem ook maar meegenomen. Toen we aankwamen in het park hebben we ons opgesplitst in groepen. Toen gingen Niall en ik achter een struik zitten en er gebeurde niet echt iets tussen jou en Didi. Na een uurtje keek ik toevallig eventjes en zag ik jou met Didi kussen, dus besloot ik een foto te nemen" zeg ik.

Ik laat de foto zien en Ashton's ogen beginnen te twinkelen als hij de foto bekijkt. Hij houdt echt van haar. "Ash, het spijt mij. Ik wou nooit roddelen over jullie en de andere ook niet, we vonden het gewoon verdacht dat jullie zoveel met elkaar omgingen. Ik deed het ook voor Louise, ze vindt het echt niet leuk dat Didi haar gewoon liet vallen om bij jou te zijn. Ik denk dat Louise gewoon wou dat een relatie tussen jou en Didi, de reden is dat Didi haar liet vallen," zeg ik. "Het begon als een spelletje en het eindigde tot dit en dat was nooit onze bedoeling" eindig ik.

"Ik snap het, Demi en het is jullie allemaal vergeven. Maar wat me zo boos maakte is Didi, haar woorden van daarnet waren zo kwetsend. Ik dacht dat ze dezelfde gevoelens had voor mij. Ik hou echt van haar, maar ik ben bang dat zij niet van mij houdt" zegt Ashton. "Het komt allemaal wel goed, Ashton"

Vote?

Comment?

I  Really Don't CareWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu