Ik ben in mijn kamer samen met Selena en het is 19 uur. "Zullen we onze pyjama's aandoen Demi?" Vraagt Selena "Ja dat is een goed idee!"
We trekken onze pyjama's aan en opeens word op de deur geklopt. "Binnen!" roep ik. "Uh hey komen jullie mee naar de kamer van Calum en Luke?" Vraagt Harry, die in zijn onderbroek met t-shirt erover aan de deur staat "Wat gaan we doen?" Vraagt Selena "We gaan een beetje praten om elkaar beter te leren kennen" "Oke we komen maar waar is je broek?" Vraagt Selena "Dit is mijn pyjama is en als je dat niet aankan moet je vooral niet in de kamer van Calum en Luke komen" zegt Harry met een grijns.We volgen Harry naar de kamer van Calum en Luke. Als we daar aankomen zien we iedereen al zitten in een kring. We zien alle jongens in hun onderbroek zitten. Ik kijk naar Selena en Selena kijkt naar mij. We kijken snel terug naar de groep.
"Heeeeey" zeg ik vrolijk. "Hey" mompelen ze terug "Kom je naast mij zitten?" Vraagt Niall met een pruillip "Maar ik wil naast Demi zitten!" Zegt Ashton ook met een pruillip. Ik begin te lachen. "Geen ruzie, kindjes" zeg en ik ga tussen hen zitten. Ashton en Niall beginnen mij te knuffelen langs beide kanten. Ik kijk ze lachend aan. Selena is ondertussen ook gaan zitten.Ashton, ik, Niall, Harry, Selena, Louise, Louis, Michael, Liam, Zayn, Luke, Didi, Calum en dan weer Ashton want zo gaat een kring
"Gast, laat Demi nu eens los!" Zegt Calum tegen Ashton. Ik schrik van zijn plotse uitbarsting.
"Ben je jaloers?' Vraagt Ashton met een grijns. "Nee, je stikt haar gewoon" "Je kan er gewoon niet tegen dat jij geen knuffel kan krijgen zegt Ashton "Inderdaad" stemt Niall in.
"Wie zegt dat?" Antwoord Calum.
Calum gaat voor mij zitten en knuffelt mij. Nu zit ik hier leuk Niall, Ashton en Calum die mij knuffelen."Euh jongens ik vind het heel fijn dat jullie van mij houden maar... GA WEG!" Schreeuw ik.
Ze gaan allemaal van me af en gaan op hun plek zitten. De andere beginnen te lachen.
"Oke wat gaan we doen?" Vraagt Louis "Truth Or Dare?" Vraagt Harry met een grijns "Harry! Calm down, honey" Zegt Liam.
"Waarom? Hij zit daar gewoon wat dwaas, hoor" Zegt Didi"Harry is heel goed in Truth Or Dare. Hij spaart je totaal niet. Kies geen Dare tenzij je wil sterven" zegt Zayn. Iedereen lacht. "Zo erg is het nu ook weer niet" zegt Harry "Ik vertrouw in elk geval Harry's grijns niet" zeg ik.
Harry grijnst nog meer en de andere beginnen te lachen."Oke, wie begint?" Vraagt Liam.
"Ik zal beginnen" Zegt Luke "Harry, Truth Or Dare?"
"Dare natuurlijk. Waarheid is voor watjes" Zegt Harry "Niet waar" zegt Louise."Oke Harry. Trek je t-shirt uit en ren in je onderbroek door de straat en schreeuw 'Mevrouw, je mag mijn voeten niet kopen' en dat 30 seconden lang" zegt Luke. We roepen allen een soort van 'Oeeeeeeh' en we staan op.
We gaan naar buiten en Harry geeft zijn t-shirt aan mij. Zijn sixpack is duidelijk te zien en ik moet toegeven dat hij er niet verkeerd uitziet.
Hij heeft wel heel veel tattoo's
Ik heb natuurlijk ook veel tattoo's maar niet zo veel.
"Harry, waarom heb je zoveel tattoo's?" Vraagt Didi aan Harry. Ik zie Selena ook al kritisch kijken. Zij haat tattoo's. "Ze zijn mooi en hebben betekenis. We hebben allemaal tattoo's behalve Horan"
"Dan vindt ik Niall de leukste" Zegt Selena. Niall lacht naar Selena.
Michael neemt zijn iphone en gaat naar zijn timer "Harry, ben je klaar?" Vraagt
Luke. Harry knikt.
"3...2....1...!" Schreeuwen we en Harry begint te rennen. "MEVROUW, JE MAG MIJN VOETEN NIET KOPEN!" Schreeuwt hij. Er gaan een paar lichten aan van de huizen in de straat. "MEVROUW, JE MAG MIJN VOETEN NIET KOPEN!"
We lachen allemaal heel hard. Dit is echt geweldig. Er gaan mensen door hun raam kijken "Nog 15 seconden Hazz" Roept Michael.
"Het is koud" zeg ik. Niall begint me te knuffelen. Ik krijg het al warmer. "Ouh dankje" zeg ik zacht tegen Niall terwijl hij glimlacht.
"MEVROUW, JE MAG MIJN VOETEN NIET KOPEN!" Schreeuwt Harry. "5...4...3..." Tellen Luke, Liam, Didi, Calum en Selena af. "...2...1..." Harry komt teruggelopen '
"Nu goed Luke? Oh ik bevries"
"Kom hier Harry!" Zegt Selena en geeft Harry een knuffel. Ze pakt Harry's shirt van me af en geeft het aan Harry. "Dankje Selena.
"Kom we gaan naar binnen, straks ben je nog ziek" Zegt ze "Het was ook heel koud maar het was het zo hard waard" lacht Harry en ze gaan knuffelend naar binnen. Niall laat me los. De rest gaan samen met ons ook naat binnen.
JE LEEST
I Really Don't Care
FanfictionDemi Dallas woont in België. Ze is 18 jaar en moet gaan studeren. Al haar hele leven lang wou ze in Londen muziek studeren en dat gaat ze dan ook doen! Ze gaat naar een internaat voor muziek samen met haar beste vriendin Selena. In het internaat is...