De trouw: deel 2.
We zitten op de achterste rij. Ashton, Didi, Emmie, Harry, ik, Niall, Zayn, Perrie, Jade, Michael, Calum, Louise, Lida, Luke, Liam, Sophia, Eleanor, Louis. Louis wou graag aan de gang zitten, dus dat geluk hebben we hem niet afgepakt.
Nick staat aan het altaar, naast hem staat een jongen met zwart haar en ik heb het gevoel dat ik hem al eerder gezien heb. Aan de andere kant staan ook twee meisjes naast elkaar in lange lichtblauwe, galajurken. Ze zien er prachtig uit. De bruidegom staat met zijn gezicht naar ons toe. Het bekende deuntje van mensen die trouwen begint te spelen. Iedereen staat recht en kijkt naar achteren.
Een jonge vrouw in een mooi, wit, lang kleed en een boeket in haar handen staat daar met een brede glimlach.
Het kleed is strak vanboven en vanaf haar heupen wordt het breder. Het is beelschoon. Hopelijk zie ik er later ook zo mooi uit, als ik trouw met Niall.
Een hond met een lichtblauwe ballon aan zijn halsband loopt door het gangpad.
Daarna komen er twee kleine meisjes van ongeveer 4 jaar, ze zijn identiek, die lichtblauwe blaadjes op het gangpad strooien. Gevolgd door de bruid. Ze loopt traag naar voren met haar vader aan haar arm. De bruidegom kijkt haar aan, je kan pure vreugde zien in zijn ogen en ook haar ogen stralen.
Als de bruid aankomt aan het altaar en de priester vertelt dat we allen mogen gaan zitten, wisselt het koppel een paar verliefde blikken uit. Het is zo schattig. Ik kijk Niall aan, hij is ook schattig.De plechtigheid gaat traag voorbij en er zijn al een paar mensen aan het huilen, inclusief Selena. Ze is echt een huilkind, haar moeder zei dat ook altijd. Hoe kan ze nu wenen als ze die mensen niet eens kent? Zo emotioneel is het nu ook weer niet, wel mooi, maar niet om van te huilen. Nick geeft aan de bruidegom de ringen.
"Danielle Deleasa, neem jij Kevin Cullen tot je wettige echtgenoot? In goede en kwade dagen? Voor het leven?" vraagt de priester aan de prachtige bruid. Die achternaam, Cullen, zegt me iets. "Ja" zegt ze met tranen in haar ogen. De man schuift de ring rond de vrouw haar vinger.
"Kevin Cullen, neem jij Danielle Deleasa tot je wettige echtgenoot? In goede en kwade dagen? Voor het leven?" vraagt de priester opnieuw. "Ja" zegt de bruidegom. De vrouw schuift de ring rond de man zijn vinger. "Dan mag jij nu de bruid kussen" zegt de priester. Ze kussen elkaar. Schattigheid tot level 100. "Dan gaan we nu feesten!" roept de getuige met zwart haar waardoor iedereen lacht.Iedereen staat recht en ik doe hetzelfde. We lopen naar buiten. Ik volg de menigte naar een grote, witte tent. Dit zal de feestzaal zijn. Mijn telefoon gaat.
Hallo?
Hee, zusje! Het is Cameron.
Cam, ik heb je stem gemist.
Ik de jouwe ook, daarom bel ik. Ik ben jaloers omdat Nash bij jou is en ik niet.
Hoe schattig! Nash zorgt goed voor me hoor en hij heeft het verhaal van Lisa verteld.
Hij vertelde er dan waarschijnlijk ook bij dat hij me compleet uitlachtte?
Ja dat ook, ik vind het wel rot voor je, nu heb je een blauw oog.
Ik ben Cameron Dallas, ik overleef het wel en trouwens wie denkt ze wel niet dat ze is. Ze slaagt mij gewoon, die trut.
Ho, rustig aan.
Maar natuurlijk, lieverd. Damn, ik wil zo graag bij je zijn.
Je doet alsof we een langeafstandsrelatie hebben.
Hebben we ook, een lange broer-zus relatie.
Jup, alleen kussen we elkaar niet.
Inderdaad.
"Demi, we moeten naar binnen" vertelt Niall me. Ik knik. "Ga al maar!" "Ben je zeker?" "Ja, ik zie je zo"
Cam, ik moet ophangen. Het feest van de bruiloft begint.
Okee, niet te dronken worden he.
Ik beloof niks, love you.
Love you to baby sis, bye.
Bye.
Ik hang op. Ik mis hem zo. Nash komt naar me toe "Je was met Cameron aan het bellen, hé?" "Ja" "Je mist hem?" "Ja" "Ik mis hem ook al" zegt hij. Ik kijk hem aan met een vreemde blik.
"Kijk niet zo, we zijn constant bij elkaar, dag en nacht. Het voelt anders om ergens te zijn zonder hem en dan helemaal bij zijn zusje" "Ik begrijp je. Ik zou het ook verschrikkelijk vinden moest Selena naar jou komen in Amerika, ze voelt als een zus voor me" "Cameron voelt ook als een broer voor mij. Wacht eens, Selena is dan niet mijn zus hoor. Ik date niet met mijn zus" "Nash! Hou je mond" "Just saying" zegt hij lachend. Ik geef hem een knuffel "Je bent ook een broer voor mij, Nash. En ik hou van je" "Ik ook van jou, zusje"
Selena komt naar ons toe "Hee, ik wil er ook bij" zegt ze en knuffelt ons. Nu Cameron nog en ons gezin is compleet.-
Ik kom de zaal binnen en de luide muziek vult mijn oren. Ik zie onze crew staan en loop er naartoe samen met Nash en Selena. "Demi, kom eens hier!" roept Liam luid. Ik loop naar hem en zie Sophia naast hem staan. "Dit is Sophia" zegt Liam trots. "Heey, leuk je te leren kennen. Liam heeft het al veel over je vertelt, maar dan echt veel" "Vertel" zeg ze. "Ik denk dat ik maar even wegga voordat ik in een hoekje moet kruipen van schaamte" zegt Liam. Sophia en ik lachen. "Hij zegt vaak lieve dingen over je, hij liet eens een foto zien van jullie samen en ik zei dat jullie een schattig koppel zijn. Toen zei hij dat vooral jij schattig was en dat hij gewoon een persoon was met veel geluk" "Echt waar? Wat lief" "Vindt ik ook, hoe is Liam eigenlijk als hij bij jou is?" vraag ik haar. "Heel lief en schattig. Hij is gewoon een grote teddybeer. Niemand verwacht het van hem maar het is echt zo! Ik was aan het bellen met hem omdat hij me wou vragen om naar deze bruiloft te komen. Ik zei hem dat hij me niet ten huwelijk mocht vragen over de telefoon" "Oh god" zeg ik lachend. "Ja, maar ik vind van mezelf dat ik soms wel rot tegen hem doe, de weinige tijd die we samen hebben gebruiken we. Maar hij doet steeds zo lief en ik ben nogal een zuur mens met redelijk sarcastische humor" "Dat is net hetzelfde als Niall en ik, maar ik probeer wel lief te zijn omdat ik de tijd die we hebben wil koesteren. Want als hij afgestudeerd is, dan zie ik hem misschien nooit meer omdat hij moet touren en verder moet gaan met zijn beroemde leven. Ik denk niet dat ik daar toe behoor" "Dat begrijp ik, maar ik kan aan Niall zien dat hij echt gelukkig is. Jij bent degene die hem nog vrolijker maakt en daar moet je al veel voor doen bij Niall. Maak het nooit uit met hem omdat hij aan de andere kant van de wereld is, zolang hij van je houdt en jij van hem moet je hem bij je houden. Ik heb het ooit uitgemaakt met Liam door de lange afstand en ik voelde me zo verdrietig. Het idee dat we niet meer samen waren verplichtte me om dat officieel te maken. Het was dom, want ik brak zijn hart en ik hield van hem maar ik dacht dat het beter zou zijn. Niet dus" vertelt Sophia. Ze is een wijze, jonge vrouw. Ik luister aandachtig naar haar. "Het is gewoon, je beseft pas wat je hebt, als het weg is. En daarom zijn we opnieuw samen en het feit is dat ik het fijner vind om kleine momenten samen te spenderen dan helemaal geen momenten" "Mooi gezegd, Soph. Dankjewel. Je hebt helemaal gelijk en ik hou ook teveel van Niall om het uit te maken. Ik ben gewoon bang dat hij me verlaat en ik weer alleen ga zijn. De vorige keer is dat slecht afgelopen" "Hoezo? Vertel, Demi" zegt Sophia. Ik kan Sophia vertrouwen, daar ben ik zeker van. Ik vertel mijn hele verhaal en ze geeft me een knuffel. Ze is zo lief.
Vote?
Comment?
JE LEEST
I Really Don't Care
FanficDemi Dallas woont in België. Ze is 18 jaar en moet gaan studeren. Al haar hele leven lang wou ze in Londen muziek studeren en dat gaat ze dan ook doen! Ze gaat naar een internaat voor muziek samen met haar beste vriendin Selena. In het internaat is...